Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix podniku
Hlaváčová, Natálie ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Daná bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem maloobchodu s hospodářskými potřebami ve městě Bzenec. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na problematiku podstaty marketingu, marketingového řízení, marketingového mixu, mikroprostředí a na marketingový výzkum. Analytická část je zaměřena na analýzu stávajícího marketingového mixu, analýzu mikroprostředí a dotazníkové šetření. Na analytickou část navazuje část návrhová, ve které jsou navrženy změny marketingového mixu na základě analýz, které by měly vést k větší spokojenosti zákazníků a prosperitě obchodu.
Marketingový mix podniku
Hlaváčová, Natálie ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Daná bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem maloobchodu s hospodářskými potřebami ve městě Bzenec. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na problematiku podstaty marketingu, marketingového řízení, marketingového mixu, mikroprostředí a na marketingový výzkum. Analytická část je zaměřena na analýzu stávajícího marketingového mixu, analýzu mikroprostředí a dotazníkové šetření. Na analytickou část navazuje část návrhová, ve které jsou navrženy změny marketingového mixu na základě analýz, které by měly vést k větší spokojenosti zákazníků a prosperitě obchodu.

Viz též: podobná jména autorů
2 HLAVÁČOVÁ, Nikola
2 HLAVÁČOVÁ, Nora
2 Hlaváčová, Nicole
2 Hlaváčová, Nikola
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.