Název:
Marketingový mix podniku
Překlad názvu:
Marketing Mix of a Company
Autoři:
Hlaváčová, Natálie ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Daná bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem maloobchodu s hospodářskými potřebami ve městě Bzenec. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na problematiku podstaty marketingu, marketingového řízení, marketingového mixu, mikroprostředí a na marketingový výzkum. Analytická část je zaměřena na analýzu stávajícího marketingového mixu, analýzu mikroprostředí a dotazníkové šetření. Na analytickou část navazuje část návrhová, ve které jsou navrženy změny marketingového mixu na základě analýz, které by měly vést k větší spokojenosti zákazníků a prosperitě obchodu.
The bachelor thesis deals with the marketing mix of retail with homesteader’s supplies in the town of Bzenec. The theoretical part of the bachelor thesis is focused on the issues of marketing, marketing management, marketing mix, microenvironment and marketing research. The analytical part is focused on analysis of the existing marketing mix, analysis of microenvironment and questionnaire investigation. The analytical part is followed by the design part, in which changes to the marketing mix are proposed based on analyses, which should lead to greater customer satisfaction and business prosperity.
Klíčová slova:
hospodářské potřeby; Marketing; marketingový mix; SWOT analýza; výzkum; homesteader’s supplies; Marketing; marketing mix; research; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/199242