Název: Marketingový mix podniku
Překlad názvu: Marketing Mix of a Company
Autoři: Hlaváčová, Natálie ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hospodářské potřeby; Marketing; marketingový mix; SWOT analýza; výzkum; homesteader’s supplies; Marketing; marketing mix; research; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/199242

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-581139


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet