Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Kopřiva, Vojtěch ; Hiršová, Dagmar (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků firmy 7points, s.r.o. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů, základní techniky a průběh marketingového výzkumu. Praktická část zahrnuje analýzu spokojenosti zákazníků vybrané firmy. Výsledkem této práce je návrh na zlepšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků na základě provedené analýzy.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Kopřiva, Vojtěch ; Hiršová, Dagmar (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků firmy 7points, s.r.o. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů, základní techniky a průběh marketingového výzkumu. Praktická část zahrnuje analýzu spokojenosti zákazníků vybrané firmy. Výsledkem této práce je návrh na zlepšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků na základě provedené analýzy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.