Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití brandingu v marketingové komunikaci společnosti
Šeda, Marek ; Provazníková, Lenka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje problematiku rebrandingu a řízení značky ve vybraném podniku. Teoretická část je věnována charakteristice koncepce značky a souvisejících pojmů. Praktická část se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingové komunikace a řízení značky. Na základě výsledků z této analýzy jsou formulovány návrhy, které by měly přispět k vyřešení aktuálních témat, se kterými se zkoumaná obchodní společnost potýká.
Rebranding obchodní značky
Nejedlá, Iveta ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Doležel, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je monitorovat proces rebrandingu obchodní značky na příkladu společnosti EFKO-karton, s.r.o. V teoretické části jsou nejprve definovány základní pojmy této problematiky -- obchodní značka, branding a rebranding, a následně je představen obecný postup rebrandingové kampaně spolu s jejími atributy. Stručně jsou popsány příklady neúspěšného rebrandingu. V praktické části práce jsou vymezena hodnotící kritéria úspěšnosti kampaně, na které navazuje podrobná analýza rebrandingu společnosti EFKO-karton, s.r.o., a především rebrandingu její značky Igráček. Ke zhodnocení úspěšnosti z pohledu spotřebitelů je v závěrečné části zpracován výzkum analyzující spokojenost cílové skupiny zákazníků s provedenými změnami.
Rebranding České republiky
Čejpová, Ilona ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Česká centrála cestovního ruchu, CzechTourism, se rozhodla v roce 2011 zahájit dlouhodobý proces rebrandingu destinační značky Česka. Cílem této diplomové práce je zhodnotit a analyzovat efektivnost této činnosti ve všech doposud provedených krocích. Práce je rozdělena do několika částí, první kapitola se týká značky a image země, druhá část je zaměřena na corporate identity, obsahem třetí kapitoly je teorie o rebrandingu. V praktické části je vytvořen souhrn aktivit, událostí a činností, které v průběhu historie ovlivnily značku země, dále jsou uvedeny důvody k rebrandingu a problematické okruhy. Závěrem práce jsou hodnoceny jednotlivé kroky agentury CzechTourism a návrhy vizuální identity, je navržen další doporučený postup.
Projekt rebrandingu neziskové organizace
Kunert, Pavel ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Lara, Zita (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá projektem rebrandingu neziskové společnosti, který rozebírá dle jednotlivých fází běžných v komerční sféře a na příkladech ukazuje rozdíly při obdobném projektu v neziskové společnosti People Management Forum. Autor využívá pracovních zkušeností z pozice marketingového specialisty, který má na starosti firemní komunikaci a dodržování corporate identity, podprojekt vzniku webových prezentací a analýzu a návrh nové strukturované databáze naplňující objektivní informační potřebu jednotlivých transformačních míst v nově navržené organizační struktuře. Hlavní snahou je ukázat důležitost správného nastavení dílčích cílů tak, aby společnost po rebrandingu dokázala naplňovat vize nastavené před začátkem celého procesu. Na začátku autor vysvětluje vztah neziskových společností a jejích klíčových stakeholderů v mikro- i makroprostředí společnosti a jak úzce tento vztah souvisí s firemní komunikací a public relations společnosti. V kapitole čtvrté pak popisuje rebranding jako proces a vysvětluje důležitost a klíčové faktory jeho jednotlivých fází. V kapitolách pět a šest autor přibližuje vztah neziskové společnosti People Management Forum a její dceřiné společnosti HR Forum, s.r.o., který je pro praktickou část práce zásadní, a ukazuje také hlavní aktivity People Management Fora a způsob, jakým je společnost prezentuje mezi své cílové skupiny. Kapitola s číslem sedm je pak stěžejní částí práce a praktickou ukázkou projektu rebrandingu, dle předchozí teorie ukazuje stěžejní faktory úspěchu takového projektu a přináší doporučení k jednotlivým fázím spolu s ukázkami, jak toto řešení bylo aplikováno v People Management Foru. V osmé kapitole pak autor podrobněji popisuje jemu svěřený podprojekt návrhu a implementace nových webových stránek a strukturované databáze včetně způsobu, jakým byly nastaveny metriky měření úspěšnosti a jakým způsobem jich bylo dosaženo. Přináší také doporučení, jak by strategie mohla fungovat efektivněji a jak se práce na projektu přizpůsobí změnám trendů v dané oblasti.
Brand management značky "ZON" na českém trhu
Nováková, Vendula ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Práce se zabývá problematikou řízení značky a zvyšování její hodnoty. Teorie řízení značky je aplikována na příkladu firmy ZON z Třebíče. V první části práce jsou představeny teoretické přístupy k řízení značky, zejména dle teorií Davida A. Aakera a Kevina Lane Kellera. V praktické části práce dochází k aplikaci teorií na případu firmy ZON vyrábějící limonády. Je představena současná identita a positioning značky a výzkumem zjištěna znalost a image značky. Následně práce zhodnocuje dosavadní strategii a navrhuje změny, které by vedly ke zvýšení hodnoty značky.
Rebranding: Garnier case study
Veselý, Radovan ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Sochorová, Mária (oponent)
Práce se zabývá problematikou rebrandingu nebo změny značky na konkrétním případě z České Republiky. Cílem práce je přijít s konkrétní strategií kampaně rebrandingu pro značku Garnier Naturals. Hlavním přínosem práce je určení jednak obecných pravidel rebrandingu jakož i stanovení konkrétního procesu na základě atributů rebrandovane značky Garnier Naturals. V teoretické části je sesbíraná teorie značky a případové studie úspěšného a neúspěšného rebrandnigu. Z nich jsou vyvedeny závěry o správných a špatných praktikách při tomto procesu. V aplikační části se nachází studia image původní značky, analýza kvantitativního výzkumu na internetu a analýza kvalitativního výzkumu - skupinových rozhovorů. Závěr se zabývá součtu zjištěných skutečností a doporučením správné strategie rebrandingu pro danou značku.
Merchandising ve vybrané firmě
Poláková, Tereza ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
V první části se práce zabývá merchandisingem v teoretické rovině. Rozebírá různé aspekty merchandisingu. V druhé, praktické části jsou aplikovány poznatky z teoretické části v prodejních jednotkách Jednoty Uherský Ostroh. Zároveň se zde nacházejí informace o Jednotě Uherský Ostroh, které zahrnují vývoj tohoto podniku, současnou ekonomickou situaci a také merchandisingová pravidla. Dle těchto merchandisingových pravidel jsou následně zhodnoceny 3 prodejny různých typů.
Zančka a její význam při utváření pozice na trhu na příkladě energetické společnosti
VONDRÁKOVÁ, Markéta
Předložená diplomová práce kombinuje v dostatečné míře dostupné informační zdroje z oblasti všeobecného řízení značky s aktuálními výzvami, před kterými stojí Brand Management v oblasti energetiky na dynamicky se rozvíjejícím českém trhu s výraznými znaky globalizace. Vzniká tak mozaika sekundárních informačních zdrojů, praktických zkušeností a vyvozených závěrů, které mají svou relevanci primárně pro zlepšení značky E.ON, ale jsou svým zaměřením podstatné pro celý energetický sektor a v oblasti migrace značek překračují odvětvové hranice.
Rebranding firmy (na konkrétním příkladu)
Korčák, Jaroslav ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce pojednává o rebrandingu konkrétní společnosti. V teoretické části práce je rozebrána základní terminologie marketingu a rebrandingu. Jednotlivé pojmy jsou vysvětleny na konkrétních příkladech velkých společností. Dále se teoretická část práce zabývá positioningem. V praktické části je analyzována situace v reálné firmě. Ta musela díky únavě a nejednotnosti své corporate identity uvolnit pozici světového lídra na poli tiskových softwarů. Podařilo se jí však vyvinout nové produkty, které mají technologickou konkurenční výhodu. Zároveň se nové vedení společnosti rozhodlo podstoupit rebranding a repositioning. V práci je nastíněna současná situace a možnosti dalšího vývoje. V závěru práce je zhodnocen průběh rebrandingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.