Název: Zančka a její význam při utváření pozice na trhu na příkladě energetické společnosti
Překlad názvu: Brand and its significance while forming the position on the market by way for example of an enery company
Autoři: VONDRÁKOVÁ, Markéta
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: energetika; kampaň; komunikace; logo; migrace; reklama; výzkum; značka; above the line; below the line; brand; co-branding; company; energy; market; migration; positioning; promotion; rebranding
Citace: VONDRÁKOVÁ, Markéta. Zančka a její význam při utváření pozice na trhu na příkladě energetické společnosti. České Budějovice, 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9176

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-46352


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet