Název: Brand management značky "ZON" na českém trhu
Překlad názvu: Brand management of the company "ZON" in the Czech market
Autoři: Nováková, Vendula ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand management; limonády; rebranding; značka; ZON; Brand; Brand management; lemonades; rebranding; ZON

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31201

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113508


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet