Název: Rebranding značky: prípadová štúdia Garnier
Překlad názvu: Rebranding: Garnier case study
Autoři: Veselý, Radovan ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Sochorová, Mária (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Garnier; Rebranding; Ultra Doux; Ultra Naturals; Garnier; Garnier Naturals; Rebranding; Ultra Doux

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31188

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113495


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet