Název:
Merchandising ve vybrané firmě
Překlad názvu:
Merchandising in chosen company
Autoři:
Poláková, Tereza ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V první části se práce zabývá merchandisingem v teoretické rovině. Rozebírá různé aspekty merchandisingu. V druhé, praktické části jsou aplikovány poznatky z teoretické části v prodejních jednotkách Jednoty Uherský Ostroh. Zároveň se zde nacházejí informace o Jednotě Uherský Ostroh, které zahrnují vývoj tohoto podniku, současnou ekonomickou situaci a také merchandisingová pravidla. Dle těchto merchandisingových pravidel jsou následně zhodnoceny 3 prodejny různých typů.Concerning the first part of the thesis, we deal with the theoretical aspect of merchandising. In the second - practical - part of the thesis, the theoretic knowledge are applied in the Jednota Uherský Ostroh's stores. There are information about Jednota Uherský Ostroh, concerning development of the company, the current economic situation and the rules of merchandising, too. 3 different types of stores are reviewed according to these rules.
Klíčová slova:
Jednota Uherský Ostroh; Merchandising; Rebranding; Jednota Uherský Ostroh; Merchandising; Rebranding
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24320