Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 983 záznamů.  začátekpředchozí613 - 622dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Optimalizace komunikace HC Letci Letňany s rodiči
Bursíková, Veronika ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Optimalizace komunikace HC Letci Letňany s rodiči Abstrakt: Bakalářská práce Optimalizace komunikace HC Letci Letňany s rodiči pojednává o komunikačních a PR aktivitách klubu ve vztahu k rodičům hráčů 1. třídy. Práce vychází z primárních i sekundárních zdrojů informací. Jejími hlavními cíly jsou zhodnocení současného stavu komunikace týmu s rodiči, na základě pozorování chodu mužstva, konzultace s jeho vedoucí a názorů rodičů získaných dotazníkovým šetřením, a navrhnutí souboru zásad, která by vedla k efektivnější komunikaci klubu. Teoretický rámec tvoří vymezení základních pojmů z oblasti komunikace a Public Relations, jejich vzájemné vztahy a aplikace na sportovní prostředí. Klíčová slova: Komunikace s rodiči, komunikace hokejového klubu, Public Relations, image sportovního klubu.
Analýza marketingového mixu FK Dukla Praha a návrhy na jeho zlepšení
Bittengel, Günter ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU FK DUKLA PRAHA A NÁVRHY NA JEHO ZLEPŠENÍ Cíle práce: Analýza jednotlivých marketingových prvků, které tvoří kompletní marketingový mix. Komunikace s fanoušky klubu a zjištění jejich postojů k marketingu. Následné navrhnutí patřičných doporučení v oblasti marketingu, která by zlepšila současnou image klubu. Metody: Pro analyzování současného marketingového mixu bude použita případová studia a SWOT analýza, která odhalí silné a slabé stránky klubu. Kontakt s vedením klubu proběhne pomocí neformálního rozhovoru. Pro zjištění postoje fanoušků použijeme dotazník. Výzkumným souborem budou pravidelní fanoušci klubu. Získaná data spojím s vlastními poznatky a pokusím se udělat návrhy na zlepšení marketingového mixu. Výsledky: Vypracované návrhy budou předloženy vedení klubu a budou mít možnost realizovat patřičné kroky k dosažení nových marketingových cílů. Studie odhalila nedostatky v oblasti marketingu a pomohla tak klubu. Klíčová slova: marketingový mix, komunikační mix, medializace, dotazník
Marketingový výzkum kvality a spokojenosti služeb ve studiu Fitlady Říčany
Daňková, Michala ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum kvality a spokojenosti služeb ve studiu Fitlady Říčany Cíle práce: Cílem mé bakalářské práce je metodou dotazníkového šetření zjistit kvalitu a spokojenost zákazníků s nabízenými službami ve studiu Fitlady Říčany. V závěrečné části práce navrhuji pro toto fitness studio doporučení na základě získaných teoretických poznatků a výsledků z průzkumu. Metoda: Pro marketingový výzkum je zvoleno písemné dotazování. Výběrovou jednotku tvoří ženy studia Fitlady, které byly vybrány prostým náhodným výběrem. Výsledky: Získaná data jsou uspořádána do tabulek, grafů a klasifikačních křížů ve výsledkové části. Klíčová slova: Marketing, marketingový výzkum, služby, dotazník, fitness studio
Postoje a názory veřejnosti na obnovení Československé fotbalové ligy
Křivanec, Ondřej ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjistit postoje a názory české veřejnosti na vznik společné fotbalové ligy se Slovenskou republikou. V návaznosti na uvedené téma dále zjistit i názory samotných hráčů nejvyšší české fotbalové ligy a v souvislosti s uvedeným tématem i mínění trenérů a jejich asistentů nejvyšší fotbalové soutěže. Bakalářská práce bude interpretovat získané výsledky a na jejich základě formulovat doporučení pro budoucí vývoj českého fotbalu.
Výživové zvyklosti a znalosti běžců na střední a dlouhé tratě
Peteříková, Vendula ; Bunc, Václav (vedoucí práce) ; Kovářová, Lenka (oponent)
Název: Výživové zvyklosti a znalosti běžců na střední a dlouhé tratě Cíle: Cílem této práce je zjištění stravovacích návyků vytrvalostních běžců a běžkyň, jejich zájem o zdravou výživu a čerpaní informací o výživě. Dalším cílem bylo zjistit základní znalosti o tělesném složení a výživě člověka. Metody: Tato bakalářská práce byla vypracována na základě dotazníků, které jsem sestavila dle vlastních zkušeností a znalostí. Dotazníky jsem osobně předávala jednotlivým respondentům na běžeckých závodech. Rozdání dotazníků probíhalo vždy po doběhu závodu, když čekali na výsledky. U respondentů byla zvolena anonymita důsledku zajištění, co nejobjektivnějších odpovědí. Při předání dotazníku jsem každému dotázanému běžci, vysvětlila význam vyplnění daného dotazníku. Validitu dotazníku jsem s každým běžcem zjišťovala řízeným rozhovorem. Výsledky: Vytrvalostní běžci mají zájem o dodržování zásad zdravé výživy. Jejich stravovací návyky u většiny respondentů odpovídají nárokům spojených s energeticky náročným sportem. Většina nevyužívá, jako zdroj výživy energetické tyčinky a doplňky stravy. Při vyhodnocování dotazníků bylo zjištěno, že vytrvalostní běžci mají v oboru zdravé výživy rozsáhlé znalosti, které nejčastěji čerpají z odborných časopisů a jiných zdrojů. Klíčová slova: vytrvalci, výživa, stravovací...
Image značky Českého Olympijského týmu - Czech Team
Čmucha, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Kindová, Alena (oponent)
Název: Image značky Českého olympijského týmu - CZECH TEAM Cíle: Hlavním cílem práce je nastínění image značky Českého olympijského týmu - Czech Team. K jeho dosažení bylo nutné stanovit celkový profil značky, zahrnující popis jejího vzniku a vývoje, funkce, důvodu či smyslu její existence, a určit identitu značky. Zároveň byl uskutečněn kvantitativní výzkum, jímž byla zjištěna znalost a celkové povědomí o značce Czech Team mezi vybranými respondenty a naznačena osobnosti značky tak, jak se na ni dívá veřejnost. Závěr práce je poté věnován zhodnocení výsledků, doporučením a návrhům na zlepšení image značky Českého olympijského týmu. Metody: Ve své práci jsem většinu potřebných informací pro vytvoření celkového profilu značky Czech Team získal z realizovaného osobního rozhovoru se zástupcem marketingové agentury Českého olympijského výboru. Marketingový výzkum rovněž spočíval v uskutečnění kvantitativního šetření mezi vybranými respondenty, kterým byly rozeslány dotazníky. Zkoumaný vzorek tvořili studenti českých vysokých škol. Klíčová slova: značka, image, image značky, identita značky, osobnost značky, olympijský emblém, logo, Český olympijský tým, Czech Team, marketingový výzkum, interview, dotazník
Proměny vztahu čtenáře ke knize v letech 1990-2009
Suková, Anna ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Prázová, Irena (oponent)
Bakalářská práce Proměny vztahu čtenáře ke knize v letech 1990-2009 si vytkla za cíl popsat a objasnit vývoj čtenářství v České republice od porevolučních let až do současnosti s přesahem do let osmdesátých. Mapování této problematiky je založeno na analýze řady čtenářských průzkumů, které se zabývaly vztahem čtenáře ke knize, čtenářskými návyky, chováním na knižním trhu, knihovnami, preferovanými literárními žánry a autory apod. O všech těchto aspektech pojednává i tato práce. Navíc se věnuje i mezinárodním výzkumům čtenářské gramotnosti u školní mládeže (PISA). Na začátku se věnuje typologii čtenářů a snaží se přijít s nejvhodnější definicí čtenáře, pojednává o významu knihy pro lidské společenství a rozebírá proměny na českém knižním trhu od pádu komunistického režimu. Následně charakterizuje sociologický výzkum a jeho náležitosti, stejně jako případná omezení či nedostatky. V nejrozsáhlejší kapitole pak rozebírá jednotlivé čtenářské průzkumy, od informací o tom, jakým způsobem byly provedeny, až po nejdůležitější zjištění, která se pak pokouší zasadit do kontextu a porovnat. Závěrem přináší srovnání základních údajů o těchto výzkumech a jejich vybrané výsledky a uvádí zjištěné trendy v čtenářství i na knižním trhu a upozorňuje na výjimečné postavení českých čtenářů v rámci Evropy.
Analýza vzdělávacích potřeb (výzkum)
Charvátová, Eva ; Reichel, Jiří (vedoucí práce) ; Šnýdrová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou vzdělávacích potřeb na oddělení call centra v konkrétní společnosti. Cílem analýzy bylo zjistit příčinu nedostatečného výkonu v oblastech, které se přímo týkají vzdělávání v této společnosti. Postupně je uvedeno hledání klíčových oblastí pro výzkum a tvorba výzkumné otázky, kterou je informovanost pracovníků o vzdělávání. Následuje rozhodnutí o kvalitativním typu výzkumu a metodách sběru dat, jako je dotazování formou dotazníku, skryté pozorování a studium dokumentů. Získaná data jsou transkripována a kódována tak, aby bylo možné je analyzovat. Práce ukazuje, že informovanost o vzdělávání není v této skupině pracovníků dostatečná ani stejnorodá. Navrhovaný další postup obsahuje okamžitou změnu komunikace a struktury plánovaného vzdělávání, v delším časovém horizontu je pak nutné provést novou, komplexní analýzu. Práce popisuje nejen postup doporučený odbornou literaturou, ale i skutečný průběh celého procesu včetně změn, které si vynutil provoz call centra.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 983 záznamů.   začátekpředchozí613 - 622dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.