Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pedagogická komunikace v praktickém vyučování na vybrané střední odborné škole z pohledu žáků
Pečinková, Martina
Bakalářská práce je zaměřena na pedagogickou komunikaci ve výuce praktického vyučování na vybrané střední odborné škole z pohledu žáka. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je definovat pojem komunikace a sní pojmy související. Především se zaměřuje na pedagogickou komunikaci, charakteristika možných bariér v komunikaci, poskytnutí zpětné vazby, popsání vztahu učitel-žák a praktického vyučování. Teoretická část využívá metodu analýzy, srovnávání a syntézu teoretických poznatků z literárních a ostatních odborných zdrojů. Cílem praktické části je zjistit průběh komunikace mezi učitelem praktického vyučování a žáky. Zaměřuje se na klady, ale i nedostatky v komunikaci a to z pohledu žáka. Praktická část je realizována dotazníkovým šetřením. Respondenty tvoří žáci 1. až 4. ročníku studijního oboru Cestovní ruch a Agropodnikání Střední odborné školy a Vyšší odborné školy zemědělsko-technické Bystřice nad Pernštejnem. Výsledky praktické části budou vyhodnoceny a následné závěry budou sloužit jako doporučení pro pedagogickou praxi.
Návrh exkurzí pro žáky SOŠ pro obor Sociální činnost
Dostálová, Klára
Bakalářská práce se zabývá zařazením exkurze do výuky praktického vyučování studijního oboru Sociální činnost a jejím následným využitím ve výuce odborných předmětů a v kariérové a profesní orientaci žáků. Cílem teoretické části je vymezení exkurze a její zasazení do systému výuky v odborném vzdělávání. Tato část práce se zaměřuje na charakteristiku jejích druhů, fází a na náležitosti organizačního zajištění exkurze. Mezi metody použité při zpracování teoretické části práce patří studium odborných zdrojů, jejich analýza a následná syntéza s vyvozením vlastních názorů a postojů. Cílem praktické části je předložit návrhy tří exkurzí do vybraných institucí, jejichž činnost se vztahuje k oboru vzdělání Sociální činnost. Na návrhy exkurzí navazují tematicky zaměřené pracovní listy sloužící k fixaci učiva, k porozumění poslání jednotlivých zařízení a k evaluaci. Přínos navržených exkurzí je zhodnocen pedagogem střední odborné školy. Tato včasná evaluace návrhů exkurzí by mohla přispět k jejich případné vyšší využitelnosti přímo v pedagogické praxi. Metodami využitými při zpracování praktické části je analýza dokumentů jednotlivých zařízení a oboru vzdělání Sociální činnost, následná syntéza, aplikace získaných poznatků při zpracování návrhů exkurzí a strukturovaný rozhovor s pedagogem. Na základě poznatků z teoretické a praktické části bakalářské práce jsou formulována doporučení pro pedagogickou praxi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.