Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 482 záznamů.  začátekpředchozí473 - 482  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Úspěšné ženy ve veřejné správě na Plzeňsku
Langová, Irena Bc. ; Novotná, Eliška (vedoucí práce) ; Trčková, Jana (oponent)
Práce celkově pojednává o úspěšných ženách a to jak dob minulých tak i současných. Kromě definování úspěšnosti práce obsahuje metody, jak ji lze hodnotit. Na základě stanovených kritérií, hodnotí manažerky obcí a organizací ve veřejné správě na Plzeňsku samy sebe, kdy v závěru je sestaven žebříček úspěšnosti daných žen. V práci je uvedena také analýza mediálních sdělení, tedy celkový popis, jak média prezentují vybrané manažerky.
Doporučovatelé v reklamě
Záhorka, Marek ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Jindra, Josef (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na jednotlivé typy doporučovatelů vyskytující se v reklamních sděleních a způsobu jejich zapojení. Dále se zabývá reklamou s doporučovatelem, která je v rozporu s kodexem reklamy. Zároveň je zde nastíněn proces zapojení známé osobnosti do reklamy. Poslední část práce je věnována obsahové analýze tištěných reklamních sdělení s doporučovateli ve vybraných titulech.
Influencers v prostředí internetu
Bartl, Tomáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šebek, Jiří (oponent)
Systematizace celé problematiky vlivných spotřebitelů na základě rešerše sekundárních zdrojů a analýzy prostředí českého internetu. Výzkum konkrétní situace v oblasti videa ve vysokém rozlišení za použití kvantitativní obsahové analýzy jednotlivých zdrojů vlivných spotřebitelů a jimi používaných sociálních médií.
Zobrazování a vnímání mužů a žen v marketingové komunikaci
Sabová, Tereza ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Moravická, Klára (oponent)
Zmapování současné prezentace mužů a žen v reklamě zacílené podle pohlaví na základě výsledků metody kvantitativní obsahové analýzy inzerce v lifestylových magazínech Cosmopolitan a Maxim. Zachycení trendu používání erotiky, výskytu sexismu a vytváření umělého ideálu krásy ve zkoumaných inzerátech.
Analýza využitia mužov a žien v reklame
Petríková, Patricia ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Valenčíková, Jana (oponent)
Diplomová práca poukazuje na existujúce stereotypy v zobrazovaní mužov a žien v reklame. Prostredníctvom obsahovej analýzy reklamnej inzercie v dvoch tituloch, skúma rozdiely v zobrazovaní pohlaví v ženskom a mužskom časopise. Obsahovou analýzou časopisu Cosmopolitan (r. 1996) práca odhaľuje zmeny v reklame v priebehu 10 rokov. Prostredníctvom dotazníkového výskumu zisťuje do akej miery je verejnosť otvorená novým prístupom v reklame. Jedná sa predovšetkým o nové spôsoby, ktoré porušujú zažité stereotypy v zobrazovaní žien a mužov.
Projektové financování relaxačně oddychového a obytného centra Vaďurův Dvůr
Jileček, Pavel ; Krejčí, Filip (vedoucí práce) ; Urban, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá projektovým financováním relaxačně oddychového a obytného centra Vaďurův Dvůr. Práce nejprve charakterizuje problematiku projektového financování nemovitostí, vymezuje její základní parametry a popisuje strukturu projektu na straně developera i postup banky při poskytování financování. Práce dále analyzuje skutečný podnikatelský záměr vyhotovený k žádosti o projektové financování, je provedeno jeho hodnocení, korekce a optimalizace jeho formální i obsahové struktury. Cílem analýzy je získat optimální návrh podmínek financování od konkrétní banky
Symboly v reklamě
Jelínková, Linda ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pirožek, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá výzkumem symboliky v reklamě z pohledu spotřebitelů. Jako nástroje marketingového výzkumu je použito dotazníkového šetření. Ve druhé části je provedena obsahová analýza placené inzerce časopisů National Geographic a Elle. V závěrečné fázi jsou tato dvě šetření navzájem konfrontována a jsou mezi nimi hledány případné souvislosti.
Analýza využití mužů a žen v reklamě
Nováčková, Hana ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Puchýř, Milan (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématikou využití mužů a žen v televizní reklamě. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako marketingová komunikace, reklama, rámcově problematika genderu a jsou zde uvedeny výsledky výzkumů společností Median a Factum Invenio. Po teoretické části následuje obsahová analýza televizních reklam a focus group. Završením práce je porovnání výsledků získaných uvedenými metodami a vyvození závěrů.
Humor a vtip v reklamě
Krůtová, Iva ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Kohlová, Lenka (oponent)
Práce se zabývá problematikou využití humoru v reklamě. V teoretické části mapuje současnou situaci využití humorných reklam, sleduje historii, formy ale i právní stránku reklamy obecně. Podrobněji rozebírá problematiku erotiky, hudby a osobnosti v reklamě, ale také guerilla marketing, sociální reklamu a lidovou tvořivost. Hlavní důraz je však kladen na praktickou část práce, která popisuje marketingovou komunikaci společnosti Oskar (dnes Vodafone) a podrobněji ji rozebírá pomocí obsahové analýzy jejích TV spotů a dotazníkového šetření.
Ženy a muži v reklamě
Višňáková, Pavlína ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Obsahem diplomové práce je výzkum, jak jsou v současné době prezentovány role mužů a žen v reklamě a jak se jejich zobrazení změnilo za posledních deset let. K výzkumu byla použita metoda kvantitativní obsahové analýzy. Pomocí této metody byly analyzovány inzeráty v časopise Týden, publikované v letech 2005 a 1995. Další užitou metodou je diskusní skupina. Byly realizovány dvě diskusní skupiny, jedna se ženami, druhá s muži.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 482 záznamů.   začátekpředchozí473 - 482  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.