Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Humor a vtip v reklamě
Krůtová, Iva ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Kohlová, Lenka (oponent)
Práce se zabývá problematikou využití humoru v reklamě. V teoretické části mapuje současnou situaci využití humorných reklam, sleduje historii, formy ale i právní stránku reklamy obecně. Podrobněji rozebírá problematiku erotiky, hudby a osobnosti v reklamě, ale také guerilla marketing, sociální reklamu a lidovou tvořivost. Hlavní důraz je však kladen na praktickou část práce, která popisuje marketingovou komunikaci společnosti Oskar (dnes Vodafone) a podrobněji ji rozebírá pomocí obsahové analýzy jejích TV spotů a dotazníkového šetření.

Viz též: podobná jména autorů
1 Krůtová, Irena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.