Název: Ženy a muži v reklamě
Autoři: Višňáková, Pavlína ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2006
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Obsahem diplomové práce je výzkum, jak jsou v současné době prezentovány role mužů a žen v reklamě a jak se jejich zobrazení změnilo za posledních deset let. K výzkumu byla použita metoda kvantitativní obsahové analýzy. Pomocí této metody byly analyzovány inzeráty v časopise Týden, publikované v letech 2005 a 1995. Další užitou metodou je diskusní skupina. Byly realizovány dvě diskusní skupiny, jedna se ženami, druhá s muži.
Klíčová slova: diskusní skupina; gender; obsahová analýza; ženy a muži

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/734

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-421


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet