Název:
Symboly v reklamě
Překlad názvu:
Cultural symbols in advertising
Autoři:
Jelínková, Linda ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pirožek, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá výzkumem symboliky v reklamě z pohledu spotřebitelů. Jako nástroje marketingového výzkumu je použito dotazníkového šetření. Ve druhé části je provedena obsahová analýza placené inzerce časopisů National Geographic a Elle. V závěrečné fázi jsou tato dvě šetření navzájem konfrontována a jsou mezi nimi hledány případné souvislosti.
Klíčová slova:
dotazování; kulturní symboly; obsahová analýza; reklama
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3792