Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 264 záznamů.  začátekpředchozí220 - 229dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Stará, Šárka ; Netková, Jarmila (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je sestavení marketingové strategie neziskové organizace. Je aplikována na neziskouvou organizaci pohybující se v oblasti kultury - Národní muzeum fotografie. Praktická část obsahuje analýzu makroprostředí, analýzu mikroprostředí, marketingovou strategii a návrhy a doporučení pro další rozvoj muzea.
Možnosti samofinancování nestátní neziskové organizace
Nováková, Petra ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Cílem práce bylo zmapovat problematiku postavení nestátních neziskových organizací v České republice a vyhodnotit možnosti samofinancování ekologické organizace Společnost přátel přírody - Čmelák.
Specifika financování a účtování neziskových organizací na příkladu církevní právnické osoby
Gorylová, Daniela ; Takáčová, Hana (vedoucí práce) ; Nováková, Štěpánka (oponent)
Tato diplomová práce popisuje specifika nevládních neziskových organizací. Zaměřuje se zejména na církevní právnické osoby, nadace a nadační fondy, občanská sdružení, obecně prospěšné společnosti a vysoké školy. Velká část práce se věnuje finančnímu řízení organizace a jeho odlišnostem -- plánování, fundraisingu, samotnému hospodaření a závěrečnému hodnocení. Z právního hlediska popisuje způsob zřízení, vzniku, zrušení, zániku a hospodaření organizace. Z daňového pohledu řeší zvýhodnění pro nevládní neziskové organizace v rámci daně z příjmu, silniční daně, daně z nemovitosti a daně dědické, darovací a z převodu nemovitosti. V další části jsou zmíněny odlišnosti v účetní problematice. Cílem praktické části je analýza hospodaření evidované právnické osoby, která je zřízena církevní právnickou osobou - Arcidiecézní charitu Praha. Analýza se zaměřuje jak na obsah, tak na vývoj nákladů a výnosů v letech 2005 až 2007.
Financování příspěvkových organizací na konkrétním případu - Národní památkový ústav v Brně
Zvolánková, Martina ; Nováková, Štěpánka (vedoucí práce) ; Takáčová, Hana (oponent)
Diplomová práce je rozčleněna do dvou částí. Teoretická se zabývá charakteristikou příspěvkových organizací specifiky jejich financování a hospodaření, způsobem vedení účetnictví a problematikou tvorby a využití fondů.
Partnerství neziskového a podnikatelského sektoru
Kadleček, Michal ; Novotná, Eliška (vedoucí práce)
Pojetí neziskového a podnikatelského sektoru. Organizace a vztahy mezi nimi. Případová studie partnerství neziskové a podnikatelské organizace, zpracování metodami a technikami sociologie.
Efektivní propagace a public relations neziskových organizací
Klingerová, Lucie ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Kouřilová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá neziskovými organizacemi s ohledem na jejich efektivní prezentaci, propagaci a public relations. Teoretická část obecně charakterizuje neziskové organizace a neziskový sektor v České republice. Nejprve nastiňuje stručnou historii jejich vzniku, právní úpravu v České republice, jejich fungování, členění a získávání finančních zdrojů. Dále popisuje práci s veřejností v nepodnikatelském sektoru, jaké jsou nástroje této komunikace a jak docílit, aby byla co nejefektivnější. Praktická část demonstruje tato teoretická východiska na příkladu dvou konkrétních neziskových organizací působících v oblasti zdravotní a sociální péče. Srovnává je z hlediska jejich komunikace s veřejností a povědomí občanů o činnosti těchto organizací. Důraz je kladen nejen na způsoby komunikace s veřejností, ale také na etické hledisko prováděné komunikace. Cílem diplomové práce je zhodnotit postavení neziskových organizací Kapka naděje a Člověk v tísni z hlediska propagace a komunikace s veřejností. Závěr shrnuje zjištěné poznatky.
Využití marketingu neziskových organizací pro rozvoj sociálních služeb v území
Mikolášková, Tereza ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Alexander, Petr (oponent)
Ve své diplomové práci se zaměřuji na problematiku marketingových komunikačních nástrojů ve sféře neziskových organizací specializující se na sociální služby. Diplomová práce je strukturálně rozdělena na dvě části. První část je pojata teoreticky a jsou v ní vymezeny základní pojmy, legislativní rámce a současnou situaci neziskového sektoru v České Republice. V neposlední řadě, jsou v této části vyhodnoceny nejvhodnější marketingové komunikační strategie pro rozvoj sociálních služeb a zlepšování jejich kvality v území prostřednictvím neziskových organizací. Druhá část je zaměřena na praktickou analýzu marketingových aktivit občanského sdružení Camino, jehož cílem je zprostředkování informací a vytvoření speciálních kulturních a vzdělávacích programů pro sluchově postižené. Cílem případové studie je aplikovat teoretická východiska na konkrétní občanské sdružení, což mi umožnilo propojit teoretické a praktické poznatky vztahující se k této problematice. Pokusím se navrhnout možná zlepšení a vytvořit návrh nové marketingové koncepce pro toto sdružení.
Pracovní rehabilitace a podporované zaměstnávání osob se zdravotním postižením v ČR
Kabátová, Veronika ; Kotýnková, Magdalena (vedoucí práce) ; Lapáček, Michal (oponent)
Práce se zabývá postavením osob se zdravotním postižením na trhu práce v České republice, opatřeními přijatými na podporu jejich zaměstnávání a možnostmi jejich pracovního uplatnění. První část je zaměřena na charakteristiku současné situace osob se zdravotním postižením na trhu práce a na specifikaci různých faktorů, jež ovlivňují jejich zaměstnávání. Následující část je věnována službě podporovaného zaměstnávání orientované na znevýhodněné skupiny osob na trhu práce, především na osoby se zdravotním postižením, jejím principům a výhodám, které přináší a také srovnání české praxe v této oblasti s praxí ve vybraných zemích Evropské unie. Službu podporovaného zaměstnávání v České republice prozatím poskytují výhradně nestátní neziskové organizace, a proto další část pojednává o těchto organizacích a způsobu jejich financování, především o možnostech čerpání finanční podpory ze strukturálních fondů Evropské unie jako nejvýznamnějšího zdroje pro činnost uvedených organizací. Závěrečná část práce se zabývá motivy, které mohou zaměstnavatele vést k zaměstnání člověka se zdravotním postižením.
Neziskové organizace v národním účetnictví
Havlová, Marie ; Hronová, Stanislava (vedoucí práce) ; Rybáček, Václav (oponent)
Cílem práce je zmapovat dosud nepříliš probádanou oblast neziskových organizací a její podskupiny neziskových institucí sloužících domácnostem (NISD). Jde tedy především o analýzu dat ze satelitního účtu neziskových institucí, ale také nástin problémů, které jsou spojeny s jeho zaváděním. Satelitní účet zobrazuje data za neziskové organizace ze všech sektorů národního hospodářství. Práce je rozdělena do tří částí. První část se zabývá vymezením pojmů neziskové organizace a NISD, dále jsou uvedeny jejich klasifikace a způsoby statistického zjišťování. V druhé části jsou nejprve analyzovány výsledky sektoru NISD, poté také výsledky satelitního účtu neziskových institucí. Ve třetí části bylo provedeno mezinárodní srovnání výsledků neziskových organizací s Belgií, Finskem a Slovenskem. Na závěr jsou pro doplnění uvedeny ještě ukazatele za neziskové organizace z dalších i mimoevropských států.
Fundraising neziskové organizace
Novotná, Alena ; Nový, Jan (vedoucí práce) ; Přibyl, Vladimír (oponent)
Fundraising je činnost, která se zabývá získáváním finančních prostředků pro neziskové organizace. Teoretická část práce zmiňuje především obecné poznatky o metodách a nástrojích fundraisingu. Tím je míněno, čím se fundraising zabývá, jaké jsou jeho strategie, metody a způsoby používání a kdo ho provádí. V praktické části je fundraisingový proces na konkrétním příkladu občanského družení Proutek následně popsán a analyzován z hlediska dosavadních fundraisingových aktivit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 264 záznamů.   začátekpředchozí220 - 229dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.