Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití marketingu neziskových organizací pro rozvoj sociálních služeb v území
Mikolášková, Tereza ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Alexander, Petr (oponent)
Ve své diplomové práci se zaměřuji na problematiku marketingových komunikačních nástrojů ve sféře neziskových organizací specializující se na sociální služby. Diplomová práce je strukturálně rozdělena na dvě části. První část je pojata teoreticky a jsou v ní vymezeny základní pojmy, legislativní rámce a současnou situaci neziskového sektoru v České Republice. V neposlední řadě, jsou v této části vyhodnoceny nejvhodnější marketingové komunikační strategie pro rozvoj sociálních služeb a zlepšování jejich kvality v území prostřednictvím neziskových organizací. Druhá část je zaměřena na praktickou analýzu marketingových aktivit občanského sdružení Camino, jehož cílem je zprostředkování informací a vytvoření speciálních kulturních a vzdělávacích programů pro sluchově postižené. Cílem případové studie je aplikovat teoretická východiska na konkrétní občanské sdružení, což mi umožnilo propojit teoretické a praktické poznatky vztahující se k této problematice. Pokusím se navrhnout možná zlepšení a vytvořit návrh nové marketingové koncepce pro toto sdružení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.