Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Infotainment a jeho projevy ve výzkumech veřejného mínění
Stará, Šárka ; Jungová, Eliška (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Infotainment a jeho projevy ve výzkumech veřejného mínění" se snaží odpovědět na otázku, zda a jak se v prezentaci výsledků výzkumů veřejného mínění v českých celostátních denících projevuje infotainment, tedy jev, jehož podstatou je zprostředkovávat informace zábavnou formou, což pak ovlivňuje i informaci samotnou a její působení na příjemce. V teoretické části se práce opírá o vysvětlení pojmů veřejnost, veřejné mínění a výzkum veřejného mínění ne jedné straně a infotainment na straně druhé. Následně obě tyto části propojuje, když se snaží pojmenovat, jak se infotainment může projevovat v publikování výzkumů veřejného mínění. Uvádí dále standardy, jež by měly být při zveřejňování výsledků výzkumů mínění dodržovány. Na základě těchto standardů a několika dalších kategorií, kterými jsou například množství publikovaných výzkumů mínění, forma jejich prezentace či jejich témata, pak analyzuje výsledky výzkumů veřejného mínění otištěné v denících Hospodářské noviny a Mf Dnes v období od září do listopadu 2008 a dokazuje, zda a jak se v této oblasti projevuje infotainment. Okrajově si všímá také anket zveřejněných v těchto periodikách ve stejném období. Dochází ke zjištění, že zatímco Hospodářské noviny způsobu prezentování výsledků výzkumů nevěnují přílišnou pozornost, Mf Dnes nejen...
Analýza trhu práce a nezaměstnanosti ve Středočeském kraji
Stará, Šárka ; Adámek, Petr (vedoucí práce) ; Dobrylovský, Jiří (oponent)
Jak již samotný název diplomové práce napovídá, tvoří její hlavní náplň analýza pracovního trhu v největším ze čtrnácti krajů České republiky. Stav středočeského trhu práce lze sice dlouhodobě považovat za stabilizovaný a region se trvale řadí k oblastem s nejnižší mírou nezaměstnanosti v zemi, díky své rozloze se ovšem vyznačuje poměrně výraznými okresními specifiky. Text práce usiluje o zhodnocení vývoje trhu práce v uplynulých deseti letech v kraji jako celku a současně o nastínění základních příčin stojících za odlišnostmi v situaci jednotlivých okresů. Shrnuje rovněž dopady nedávné ekonomické recese na středočeský trh práce a početní stavy zaměstnanců u nejvýznamnějších zaměstnavatelů regionu, v neposlední řadě pak nabízí návrh nástrojů a postupů, jež by v souhrnu mohly přispět k dlouhodobě udržitelnému snížení nezaměstnanosti, a posouzení opatření již za tímto účelem přijatých. Vlastní analýze vývoje na území středních Čech předchází stručný výklad základních principů fungování trhu práce z pohledu ekonomické teorie a objasnění pojmů souvisejících s nezaměstnaností, způsoby jejího měření či státní politikou zaměstnanosti.
Aktivní politika zaměstnanosti ve Středočeském kraji
Stará, Šárka ; Adámek, Petr (vedoucí práce) ; Dobrylovský, Jiří (oponent)
V posledních měsících dochází v mnoha vyspělých světových ekonomikách k výraznému nárůstu nezaměstnanosti, což s sebou přináší četné negativní důsledky pro společnost. Ve své bakalářské práci se po úvodním objasnění fungování trhu práce zabývám příčinami vzniku nezaměstnanosti ve Středočeském kraji a návrhem řešení jednotlivých typů nezaměstnanosti v tomto regionu. Hlavním cílem práce bylo navrhnout soubor opatření vedoucích k dlouhodobému a udržitelnému zlepšení situace na středočeském trhu práce.
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Stará, Šárka ; Netková, Jarmila (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je sestavení marketingové strategie neziskové organizace. Je aplikována na neziskouvou organizaci pohybující se v oblasti kultury - Národní muzeum fotografie. Praktická část obsahuje analýzu makroprostředí, analýzu mikroprostředí, marketingovou strategii a návrhy a doporučení pro další rozvoj muzea.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.