Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 215 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spokojenost zákazníků
Ondráček, Leon ; Weiterová, Monika (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků vybrané společnosti. K tomuto účelu je využito analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, SWOT analýzy, dotazníkového šetření, shlukové analýzy a matice spokojenost-důležitost. Práce je rozdělena do tří části. První část se zabývá představením těchto a dalších teoretických východisek. Po ní následuje analýza současné situace společnosti a vlastní průzkum. Třetí část se na základě zjištění vycházejících z analytické části věnuje konkrétním návrhům, které by měli vést ke zlepšení celkové spokojenosti zákazníků.
Návrh komunikačního mixu tenisového klubu
Procházková, Nikola ; Zajícová, Ivana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh komunikačního mixu pro nově založený tenisový klub na základě provedených analýz. Gross Tenis club Nová Ves je spolkem, jehož základním účelem a hlavní činností je péče o zvyšování výkonnosti talentovaných mladých tenistů a o sportovní výchovu mládeže. Práce je složena z teoretické, analytické a návrhové části. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky z literatury. Analytická část obsahuje analýzu stávající situace podniku a dotazníkové šetření mezi potenciálními zákazníky klubu. V návrhové části práce jsou uvedeny vlastní návrhy komunikačního mixu tenisového klubu.
Návrh komunikačního mixu podniku
Procházková, Nikola ; Štefulík, Bohuslav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh nového komunikačního mixu společnosti Annapurna s.r.o. na základě provedených analýz. Tato společnost působí v oblasti distribuce reklamních tiskovin a jiných reklamních předmětů. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část obsahuje základní poznatky z literatury. Analytická část obsahuje analýzu stávající situace podniku a dotazníkové šetření spokojenosti stávajících zákazníků společnosti. Návrhová část obsahuje vlastní návrhy řešení.
Zákaznicky orientovaný marketing stavebního podniku
Slováček, Štěpán ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace stavební společnosti se zaměřením na tvorbu a chápání goodwill. Teoretická část práce popisuje základní pojmy z oblasti trhu, marketingu, goodwill a procesu získávání informací. V praktické části je zhodnocen současný stav stavebního trhu se zohledněním marketingových strategií a s nimi spjatou tvorbu a udržování goodwill. Následně jsou předloženy návrhy postupů pro posílení goodwill zkoumaných společností.
Podnikatelský plán pro založení pizzerie
Jílková, Kateřina ; Němeček, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro založení studentské pizzerie. V teoretické části práce je popsána oblast podnikání a východiska nutná k vypracování podnikatelského plánu. Pomocí analýzy současného stavu je následně navrženo vlastní řešení konkrétního problému, a to v podobě reálného podnikatelského plánu.
Podnikatelský plán založení firmy na výrobu a prodej džemů
Roučová, Jana ; Europe, Tomáš Pražák, Operations Manager ve společnosti Manuli Hydraulics (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je kompletní zpracování podnikatelského plánu na založení malého podniku v oblasti výroby produktů z ovoce. Účel nově založené společnosti je výroba kvalitních džemů, které jsou bez chemických příměsí a barviv, vyrobené poctivě a z českých surovin. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy v oblasti struktury podnikatelského plánu včetně vysvětlení metod analýz prostředí a primárního marketingového průzkumu trhu cílových zákazníků, které jsou pak následně použity v analytické části této práce. Návrhy v této práci vypracovávají finanční, marketingovou, organizační a časovou stránku realizace projektu včetně zhodnocení rizik.
Podnikatelský záměr
Vítek, Kamil ; Opletal, Tomáš (oponent) ; Boušková, Štěpánka (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce je zpracování reálného podnikatelského záměru na založení a následný provoz kavárny. Práce je tvořena ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou definované pojmy podnikatelský plán, podnik, podnikání a právní forma podnikání. V praktické části je vypracovaný podnikatelský plán pro Marušku. Cílem je skutečné založení kavárny Maruška v Olomouci.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Rytina, Daniel ; Buráňová, Alena (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práse se soustředí na zjištění analýzy spokojenosti zákazníků v oblasti služeb. Konkrétně se pak jedná o služby spojené s mytím vozidel. Tato práce je zpracována ve firmě Auto-Profi a rovněž zahrnuje návrh na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Marketingová komunikace
Šmahelová, Nina ; Kapoun,, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného sportovního klubu v Brně. Práce je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, vymezuje základní pojmy, které je nutné znát pro celkové pochopení daného tématu. Druhá, analytická část, popisuje současný stav sportovního klubu a je zde zařazen marketingový průzkum v podobě dotazníkového šetření. Poslední část pak obsahuje na základě provedených analýz a průzkumu návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Rytina, Daniel ; Ing.Marie Kománková (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se soustředí na návrh marketingové strategie pro nově vzniklou firmu WAXEXPERT s.r.o. zabývající se čistěním interiérů automobilů. Teoretická část práce pojednává o marketingu a marketingovém plánování. V praktické části, jsou zpracovány konkrétní návrhy marketingové strategie a prezentace firmy pro zákazníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 215 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.