Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zákaznicky orientovaný marketing stavebního podniku
Slováček, Štěpán ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace stavební společnosti se zaměřením na tvorbu a chápání goodwill. Teoretická část práce popisuje základní pojmy z oblasti trhu, marketingu, goodwill a procesu získávání informací. V praktické části je zhodnocen současný stav stavebního trhu se zohledněním marketingových strategií a s nimi spjatou tvorbu a udržování goodwill. Následně jsou předloženy návrhy postupů pro posílení goodwill zkoumaných společností.
Stanovení ziskovosti u stavebních společností
Slováček, Štěpán ; Chovancová,, Jitka (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá stanovením reálné ziskovosti stavebních firem. Předmětem zkoumání jsou vybrané stavební společnosti z okolí města Brna, jež jsou analyzovány v časovém horizontu 7 let od roku 2013 do roku 2019. Teoretická část práce popisuje historický vývoj stavebního trhu, následně jsou popsána specifika stavební společnosti, definovány zásadní pojmy finanční analýzy a zdroje k jejímu zpracování. V praktické části jsou pomocí stanovené metodiky vypočteny hodnoty reálné ziskovosti vybraných stavebních firem a výsledná data jsou následně srovnána se ziskovostí stanovovanou Ministerstvem průmyslu a obchodu České republiky.
Stanovení ziskovosti u stavebních společností
Slováček, Štěpán ; Chovancová,, Jitka (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá stanovením reálné ziskovosti stavebních firem. Předmětem zkoumání jsou vybrané stavební společnosti z okolí města Brna, jež jsou analyzovány v časovém horizontu 7 let od roku 2013 do roku 2019. Teoretická část práce popisuje historický vývoj stavebního trhu, následně jsou popsána specifika stavební společnosti, definovány zásadní pojmy finanční analýzy a zdroje k jejímu zpracování. V praktické části jsou pomocí stanovené metodiky vypočteny hodnoty reálné ziskovosti vybraných stavebních firem a výsledná data jsou následně srovnána se ziskovostí stanovovanou Ministerstvem průmyslu a obchodu České republiky.
Zákaznicky orientovaný marketing stavebního podniku
Slováček, Štěpán ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace stavební společnosti se zaměřením na tvorbu a chápání goodwill. Teoretická část práce popisuje základní pojmy z oblasti trhu, marketingu, goodwill a procesu získávání informací. V praktické části je zhodnocen současný stav stavebního trhu se zohledněním marketingových strategií a s nimi spjatou tvorbu a udržování goodwill. Následně jsou předloženy návrhy postupů pro posílení goodwill zkoumaných společností.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.