Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing Plan of Rosteto Trademark
Komárek, Petr ; Klíma, Filip (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master’s thesis focuses on the issue of marketing planning of Rosteto trademark. The author analyses current situation of the Rosteto and on the basis of the findings and theoretical background proposes the specific marketing activities in order to achieve the company’s goals.
Marketingové řízení firmy
Bouchalíková, Aneta ; Mlčoch, Miroslav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou úrovně marketingových činností firmy. Obsahuje zjištění současného stavu zemědělské firmy a návrhy ke zvýšení účinnosti marketingových nástrojů, které povedou k upevnění postavení na trhu.
Návrh obchodního modelu pro vývojové studio Touch Art
Maštalíř, Roman ; Beneš, Marek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout takový obchodní model, který vede k rozvoji vývojového studia Touch Art. Snahou je zlepšit společenské a zákaznické znalosti a požadavky, síť tvorby hodnot a postup vedení. Za tímto účelem práce obsahuje analýzu daného prostředí, ve kterém se studio pohybuje, uvedení do problematiky vývoje, objasnění si cílů a vizí, marketingovou analýzu, analýzu vnitřních faktorů a analýza oborového okolí. Výstupem této práce je pak posloupnost kroků a jejich zhodnocení, které musí vývojové studio uskutečnit, aby dosáhlo silnější pozice na trhu.
Návrh marketingové strategie
Lukášová, Jana ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce"Návrh marketingové strategie" je zanalyzování podniku Trade Lukáš s. r. o. a návrh jeho marketingové strategie. První část této práce je zaměřena na teoretická východiska marketingu a postupu tvorby marketingové strategie. Následující část práce popisuje a analyzuje daný podnik. Třetí část obsahuje návrhy a doporučení pro podnik, které vyplynuly z analytické části.
Analýza efektivity využití marketingových nástrojů v projektu „Nová Zbrojovka“
Borozdina, Valeriia ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analyzovat marketingové nástroje, které se používají v develo-perském projektu Nová Zbrojovka. Posoudit jejich účinnost a účelnost použití v budoucnu. Výsledkem této práce bude návrh na další použití analyzovaných marketin-gových nástrojů. Teoretická část je věnována popisu stavebního trhu, strategii a marketin-gové strategii, situační analýze a jejím nástrojům. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, jednotlivá dělení a struktury. V praktické části je popsán projekt «NOVÁ ZBROJOV-KA», aktuální situace používání marketingových nástrojů a marketingové strategie projek-tu, analýza těchto nástrojů a doporučení pro jejich použití v budoucnu.
Marketingové činnosti ve stavební firmě
BLAŽENCOVÁ, Diana
Cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení marketingových činností ve Stavební firmě FESTON, s.r.o. a navrhnout řešení. Avšak hned na počátku této práce, při charakteristice marketingových činností, jsem došla k závěru, že tato firma není marketingově orientovaná, nemá stanovené žádné marketingové plány ani nikdy neprovedla žádný marketingový výzkum či analýzu, tudíž není marketingově řízena. Na základě tohoto zjištění bylo potřeba značnou část práce věnovat marketingové situační analýze, jejíž součástí je analýza makroprostředí a mikroprostředí podniku. Dále jsem vytipovala silné a slabé stránky podniku, příležitosti a ohrožení. Poté jsem zhodnotila marketingový informační systém a na závěr stanovila marketingové cíle a strategie.
Sledování efektivity prostředků na marketing podniku
Havránková, Jana ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na téma „Sledování efektivity prostředků na marketing podniku“ v níž bude provedena analýza dvou konkrétních firem a jejich marketingových aktivit. Dále budou vymezeny marketingové nástroje ve firmách. Po provedení analýzy budou veškeré marketingové aktivity firem zhodnoceny a následně na ně proveden marketingový plán a jeho rozpočet a zhodnoceny vložené náklady. Práce se skládá z části teoretické a praktické. V první části jsou specifikovány pojmy související s marketingem, v druhé části je provedena marketingová analýza a následně proveden marketingový plán. V závěru je popsáno zhodnocení vložených nákladů, návrhy a případná doporučení ke zlepšení.
Marketingový plán pro společnost na audiovizuálním trhu
Spáčilová, Alice ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část a jejím hlavním cílem je vytvoření kvalitního marketingového plánu pro mladou audiovizuální společnost. K jeho vytvoření slouží vybrané analýzy – analýza vnějšího prostředí, analýza vnitřního prostředí, analýza trhu, SWOT analýza a dotazníkové šetření vybrané cílové skupiny. Výsledný marketingový plán bude předán zkoumané společnosti Unreal Visual s.r.o.
Marketingový plán vybraného podniku
DVOŘÁKOVÁ, Zuzana
Diplomová práce se zabývá způsobem sestavení marketingového plánu, podle kterého by firma ACR auto,a.s. mohla postavit svou pozici v konkurenčním prostředí. Výsledkem práce je zhodnocení současného marketingového plánu a navržení jeho aktualizace pro příští období.
Marketingové plánování ve školních jídelnách s bezobjednávkovým systémem
Veselá, Monika ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním ve školních jídelnách s bezobjednávkovým systémem. Cílem práce je analyzovat faktory, které ovlivňují docházku a výběr klientů. Práce vychází z analýzy dat získaných dotazníkovým šetřením, dále je v práci použita komparativní metoda, jíž se získaná data z dotazníků porovnávají se skutečnou situací v konkrétní školní jídelně, která již sedm let úspěšně provozuje bezobjednávkový systém. Tři sta dotazníků bylo zasláno rodičům nezletilých strávníků, z toho přišlo dvě stě třicet čtyři odpovědí. Návratnost byla téměř 80 %. Šedesát dotazníků bylo zasláno vedoucím školních jídelen z celé České republiky a vráceno bylo čtyřicet pět, tedy 75 %. Výsledky dotazníků byly porovnány s daty školní jídelny s bezobjednávkovým systémem. Autorka podle výsledků výzkumu doporučuje, aby vedení školních jídelen s bezobjednávkovým systémem využívalo 4 P marketingového mixu v praxi. Produkt, cena, místo a propagace velmi ovlivňují docházku a výběr strávníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.