Název: Marketingový plán značky Rosteto
Překlad názvu: Marketing Plan of Rosteto Trademark
Autoři: Komárek, Petr ; Klíma, Filip (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Marketing; marketing mix; marketing planning; Marketing strategy; Rosteto; Marketing; marketingová strategie; marketingové plánování; marketingový mix; Rosteto

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25839

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-550879


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet