Název: Analýza efektivity využití marketingových nástrojů v projektu „Nová Zbrojovka“
Překlad názvu: Analysis of the effectiveness of the use of marketing tools in the project „Nová Zbrojovka“
Autoři: Borozdina, Valeriia ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: image; komunikační mix; marketing; marketing ve stavebnictví; marketingové plánování; marketingové strategie; marketingový mix; marketingový plán; media; PR; stavební trh; communication mix; construction market; construction marketing; image; marketing; marketing mix; marketing plan; marketing planning; marketing strategy; media; PR

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/208919

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-520237


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-02-05, naposledy upraven 2023-02-05.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet