Název: Marketingové činnosti ve stavební firmě
Překlad názvu: MARKETING OPERATIONS IN CONSTRUCTION FIRM
Autoři: BLAŽENCOVÁ, Diana
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová koncepce; marketingová situační analýza; marketingová strategie; marketingové plánování; marketingové řízení; marketingový informační systém; marketingový výzkum; marketing information system; marketing operating; marketing philosophy; marketing planning; marketing research; marketing situational analyses; marketing strategy
Citace: BLAŽENCOVÁ, Diana. Marketingové činnosti ve stavební firmě. České Budějovice, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8329

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-513179


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet