Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 116 záznamů.  začátekpředchozí107 - 116  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení vztahu se zákazníkem při outsourcingu IT
Horáček, Jan ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Vaněček, Michal (oponent)
Outsourcing IT se jeví jako perspektivní model poskytování IT služeb. Přesto ho využívá jen malé množství firem a jejich spokojenost s ním je podle průzkumů nízká. Na druhou stranu řízení vztahu se zákazníky (CRM) je marketingový přístup, který se stále těší oblibě. Nebylo by tedy CRM řešením také pro outsourcing IT? Jakým způsobem jej v tomto oboru aplikovat? Tato diplomová práce je určena poskytovatelům outsourcingu IT a jejím cílem je najít odpovědi na tyto otázky. Prvním krokem je rozbor základních charakteristických znaků outsourcingu IT, který poslouží jako vodítko pro systematické řešení problému. Práce nepředpokládá znalost CRM, a tak druhým bodem je stručný, nicméně celistvý výklad dané problematiky. Syntézou informací z prvních dvou bodů je pak možno dojít k závěru, že nelze obecně tvrdit, že je CRM vhodný pro outsourcing IT a že je potřeba se rozhodnout vždy v konkrétním případě. V návaznosti na to jsou pro tuto volbu nabídnuta kritéria. V dalších bodech je již řešena aplikace CRM. Nejprve je předložen systém nástrojů pro hodnocení zákazníků. S jeho pomocí může poskytovatel mimo jiné určit, jaká míra individualizace vztahu je z obchodního i věcného hlediska vhodná pro konkrétního zákazníka. Na základě toho může začít budovat vztah se zákazníkem. Práce proto následně nabízí množství doporučení a nástrojů pro rozvoj vztahu mezi poskytovatelem a zákazníkem, a to jak ve fázi získávání zákazníka, tak i během následné spolupráce, kdy je potřeba zákazníka udržet. Práce se zabývá celou škálou různých aspektů marketingu při outsourcingu IT, počínaje snižováním nejistoty zákazníka a jeho rozhodováním o nákupu, přes návody na řízení spokojenosti až k vhodnému nastavení smlouvy o úrovni poskytovaných služeb (SLA). Krátce jsou analyzována i specifika marketingu v outsourcingu IT ve státním sektoru .
Loyalty programs in the hospitality industry
Halásová, Lenka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Doubek, Karel (oponent)
Práca sa zaoberá vernostnými programami, a to konkrétne v hotelierstve. Cieľom práce je na konkrétnom príklade ukázať zavádzanie vernostného programu v hotelierstve, a to aj preto, že tieto informácie nie sú literatúrou ucelene spracované. V teoretickej časti je priblížená história a základné pojmy ako z hotelierstva tak marketingu, z oblasti nástroja komunikačného mixu a podpory predaja -- vernostných programov pre zákazníkov. V druhej časti je pozornosť venovaná konkrétnemu vernostnému programu Hotelu Adria Praha zavádzanému v roku 2008, na ktorom autorka práce spolupracovala. Je tu popísaný celý postup počínajúci myšlienkou takýto program zaviesť, cez jeho tvorbu, distribúciu a súčasné čiastočné vyhodnotenie jeho úspešnosti. Záver práci patrí myšlienkam o zmysle takého programu v súčasnom stave hotelierstva a cestovného ruchu v Prahe a celej ČR. Takisto je načrtnutý mnou očakávaný budúci vývoj.
Využití věrnostních systémů pro podporu prodeje
Svobodová, Zdeňka ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce se zabývá loajalitou a jejím postavením v dnešní společnosti. V teoretické části jsou zdůrazněny hlavní zlomové okamžiky ve vývoji loajality a vymezení jednotlivých druhů loajalitních programů. Praktická část je zaměřena na deskripci věrnostního programu České spořitelny ? Bonus program. Následuje průzkum mezi členy tohoto programu a jejich následná segmentace do několika segmentů, dle kterých jsou pak navržena jednotlivá doporučení pro zlepšení programu. [cs]
Loajalita zákazníka k vybrané retailingové firmě (TETA drogerie)
Leblochová, Radka ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je na základě vymezení pojmu zákaznická loajalita stanovit její determinanty pro zákazníky sítě drogerií TETA. Práce definuje Customer Relationship Management. Zabývá se typologií zákazníku a metodami výzkumu trhu. Praktická část uvádí příklad zákaznické loajality na příkladu sítě drogerií TETA.
Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur
Malá, Barbora ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Houška, Petr (oponent)
Teoretická část diplomové práce "Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur" specifikuje produkt cestovního ruchu a pojednává o hlavních odlišnostech mezi zbožím a službami, které zdůvodňují rozdílnou podobu marketingu zboží a marketingu služeb. Dále uvádí teoretické základy věrnostních a motivačních programů a marketingový pohled na jednotlivé formy podpory prodeje. Praktická část práce se zabývá analýzou věrnostních a motivačních programů aplikovaných cestovními kancelářemi a agenturami na trhu České republiky ve sledovaném období od června 2007 do září 2008. Praktická část dále zahrnuje marketingový průzkum zaměřený na vztah zákazníků k cestovním kancelářím a agenturám, na znalost existujících věrnostních a motivačních programů a na ověření jejich účinnosti při formování loajality zákazníků.
Spokojenost zákazníků
Fenclová, Jana ; Hebák, Petr (vedoucí práce) ; Průšová, Petra (oponent)
Cílem této diplomové práce je předvést využití statistických metod k hlubšímu poznání spokojenosti a loajality zákazníků velké společnosti. Především jde o pochopení zákaznického chování a nalezení zásadních podnětů, které mohou ovlivňovat spokojenost zákazníků se společností, jejíž služby využívá. Práce je členěna do tří kapitol, které se skládají s oddílů a pododdílů. Podle struktury jí lze rozčlenit na dvě základní části, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se skládá z první a druhé kapitoly. První kapitola se věnuje marketingovému výzkumu zaměřeného na spokojenost zákazníka. Popisuje základní přístupy měření, výběr vzorku zákazníků, strukturu dotazníků, techniku sběru dat a vybrané metody z praxe. Druhá kapitola obsahuje vybrané statistické metody, konkrétně jde o korelační analýzu, regresní analýzu, faktorovou analýzu a modely strukturálně lineárních vztahů. Praktická část je reprezentována pro tuto práci klíčovou třetí kapitolou. Na počátku může čtenář nejprve nalézt popis výběrového šetření a základní informace o analyzovaném výběrovém souboru. Získaná data jsou dále analyzována za použití nepříliš známé a zřídkakdy používané metody Walker, která nabízí zajímavou a efektivní možnost vyhodnocování informací o zákaznících. Právě představení a demonstrace metody Walker představuje nejen jádro, ale současně i hlavní cíl celé práce.
Věrnost značce na trhu stavebního spoření v České republice
Solnička, Martin ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Mrázová, Hana (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se rozhodl nahlédnout blíže na problematiku věrnosti zákazníků konkrétní značce. Cílem této práce je provést segmentaci zákaznické základny ČMSS a navrhnout opatření vedoucí k posílení této zákaznické základny. Rozdělení zákazníků je provedeno pomocí výzkumného nástroje PRETORIAN. Ten umožňuje měřit nejen loajalitu značky vyjádřenou preferencí, ale především dlouhodobé postoje ke značce a postoje k jejím konkurentům.
Loajalita zákazníků retailingové firmy - Billa
Kučera, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Černá, Magdaléna (oponent)
První kapitola práce se zabývá objasněním pojmu "zákaznická loajalita" a vysvětluje její důležitost pro firmy v současném konkurenčním prostředí. Druhá kapitola je zaměřená na marketingový výzkum trhu. Slouží jako teoretický základ a východisko pro zpracování vlastního terénního šetření, které je také součástí této práce. Třetí kapitola představuje společnost BILLA spol. s.r.o. ČR a její věrnostní program, který je podrobně rozebrán. Poslední kapitola se zabývá výzkumem, který byl za účelem práce zpracován. Týká se informovanosti členů Billa Clubu o jeho výhodách.
Modelování zákaznické spokojenosti a loajality
Venzl, Martin ; Uhrová, Inka (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Koudelka, Jan (oponent)
Tato práce má za cíl identifikovat klíčové determinanty zákaznické spokojenosti a loajality na trhu mobilních telekomunikací a navrhnout integrovaný systém pro měření, modelování a počítačové simulování procesu tvorby zákaznické spokojenosti. Koncepčním rámcem této práce a zvoleného přístupu je systémová dynamika a systémové myšlení, které umožňuje plně využít znalostí procesu tvorby spokojenosti a loajality a skrz dynamiku vazeb a zpětnovazebních smyček přiblížit model reálnému prostředí trhu. Jednotlivé vazby dynamického modelu jsou statisticky testované a potvrzené na skutečných datech mobilního operátora T-Mobile.
Měření spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku
Ryšavá, Kateřina Bc. ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce) ; Pražáková, Eva (oponent)
Práce popisuje možné metody monitorování spokojenosti zákazníků a vhodnost jejich použití. Zabývá se způsoby zjišťování spokojenosti a loajality zákazníků ve vybraném podniku a navrhuje nový systém měření. Ve zvolené společnosti je realizován dotazníkový průzkum, který směřuje k navržení vhodných doporučení ke zlepšení činnosti podniku a jeho vztahu se zákazníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 116 záznamů.   začátekpředchozí107 - 116  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.