Název: Řízení vztahu se zákazníkem při outsourcingu IT
Překlad názvu: Customer relationship management in outsourcing of IT
Autoři: Horáček, Jan ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Vaněček, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza portfolia zákazníků; CRM; hodnocení zákazníků; image; informační technologie; loajalita; outsourcing IT; SLA; spokojenost; řízení vztahu se zákazníky; CRM; customer evaluation; customer portfolio analysis; customer relationship management; image; information technology; loyalty; outsourcing IT; satisfaction; SLA

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14534

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10504


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet