Název: Loajalita zákazníka k vybrané retailingové firmě (TETA drogerie)
Autoři: Leblochová, Radka ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je na základě vymezení pojmu zákaznická loajalita stanovit její determinanty pro zákazníky sítě drogerií TETA. Práce definuje Customer Relationship Management. Zabývá se typologií zákazníku a metodami výzkumu trhu. Praktická část uvádí příklad zákaznické loajality na příkladu sítě drogerií TETA.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3274

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-5152


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet