Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj protilátkové imunitní odpovědi proti kryptosporidiovým infekcím
FENCLOVÁ, Jana
Tato bakalářská práce je zaměřena na vývoj protilátkové imunitní odpovědi u BALB/c myší proti kryptosporidiovým infekcím. Myši byly infikované různými druhy kryptosporidií, konkrétně C. parvum, C. proliferans, C. baileyi a C. andersoni. Specifické IgG protilátky ze séra byly detekovány pomocí ELISA testu. V této práci byla také sledována zkřížená reaktivita protilátek s jednotlivými druhy kryptosporidií.
Možnosti zlepšení přístupu nedoslýchavých ke studiu na Univerzitě Karlově
Höferová, Marta ; Kodymová, Pavla (vedoucí práce) ; Fenclová, Jana (oponent)
Práce se zabývá nedoslýchavými studenty UK a jejich potřebou zlepšit podmínky ke svému studiu tak, aby informační a komunikační bariéra způsobená jejich hendikepem byla v optimální míře minimalizována. UK na tuto skupinu studentů nezapomněla, protože zřídila Kancelář pro studenty se speciálními potřebami a mezi jinými postiženými studenty eviduje i studenty se sluchovým postižením. Nicméně služby určené sluchově postiženým jsou spíše pro neslyšící, ale ne nedoslýchavé, což pramení z neznalosti paradoxu, že potřeby nedoslýchavých a neslyšících mohou být i protichůdné. Celá práce se opírá o průzkum mezi nedoslýchavými studenty na UK, který ale sledoval všechny aspekty, na něž má jejich určitá ztráta sluchu dopad. Předně mapuje identitu nedoslýchavých s tím, jestli mají problém hendikep přiznat, z čehož všeobecně pramení většina nedorozumění ve styku se slyšícími. Dále pojednává o tom, jak oslovení studenti hodnotí komunikaci s přednášejícími, spolužáky, katedrou, studijním oddělením a personálem UK (počítačová služba, knihovníci, kuchařky, pokladní) a jejich znalost zásad dobré komunikace s nimi a ochotu spolupracovat na vytvoření optimálních podmínek. Průzkum dále sledoval, jaký je názor nedoslýchavých studentů na služby Kanceláře pro studenty se speciálními potřebami a jaké služby od ní postrádají. Stranou...
Možnosti zlepšení přístupu nedoslýchavých ke studiu na Univerzitě Karlově
Höferová, Marta ; Kodymová, Pavla (vedoucí práce) ; Fenclová, Jana (oponent)
Práce se zabývá nedoslýchavými studenty UK a jejich potřebou zlepšit podmínky ke svému studiu tak, aby informační a komunikační bariéra způsobená jejich hendikepem byla v optimální míře minimalizována. UK na tuto skupinu studentů nezapomněla, protože zřídila Kancelář pro studenty se speciálními potřebami a mezi jinými postiženými studenty eviduje i studenty se sluchovým postižením. Nicméně služby určené sluchově postiženým jsou spíše pro neslyšící, ale ne nedoslýchavé, což pramení z neznalosti paradoxu, že potřeby nedoslýchavých a neslyšících mohou být i protichůdné. Celá práce se opírá o průzkum mezi nedoslýchavými studenty na UK, který ale sledoval všechny aspekty, na něž má jejich určitá ztráta sluchu dopad. Předně mapuje identitu nedoslýchavých s tím, jestli mají problém hendikep přiznat, z čehož všeobecně pramení většina nedorozumění ve styku se slyšícími. Dále pojednává o tom, jak oslovení studenti hodnotí komunikaci s přednášejícími, spolužáky, katedrou, studijním oddělením a personálem UK (počítačová služba, knihovníci, kuchařky, pokladní) a jejich znalost zásad dobré komunikace s nimi a ochotu spolupracovat na vytvoření optimálních podmínek. Průzkum dále sledoval, jaký je názor nedoslýchavých studentů na služby Kanceláře pro studenty se speciálními potřebami a jaké služby od ní postrádají. Stranou...
Vliv dopravních nehod na pojišťovnictví
Fenclová, Jana
Cílem této práce je analýza a přiřazení ztrát z dopravní nehodovosti. Dále stanovení ročního netto a brutto pojistného. Práce také popisuje šetření dopravní nehody. V řešení byla použita forma propočtového ocenění ztrát a přiřazení určitým subjektům. K výpočtu pojistného bylo potřeba stanovit průměrný počet uzavřených pojistných smluv, škodní frekvenci a střední výši škody pro pojistné události. Provedeným výzkumem jsem zjistila roční netto a brutto pojistné a vyhodnotili ztráty jak na jednu ukázkovou dopravní nehodu, tak z celé nehodovosti v České republice.
Spokojenost zákazníků
Fenclová, Jana ; Hebák, Petr (vedoucí práce) ; Průšová, Petra (oponent)
Cílem této diplomové práce je předvést využití statistických metod k hlubšímu poznání spokojenosti a loajality zákazníků velké společnosti. Především jde o pochopení zákaznického chování a nalezení zásadních podnětů, které mohou ovlivňovat spokojenost zákazníků se společností, jejíž služby využívá. Práce je členěna do tří kapitol, které se skládají s oddílů a pododdílů. Podle struktury jí lze rozčlenit na dvě základní části, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se skládá z první a druhé kapitoly. První kapitola se věnuje marketingovému výzkumu zaměřeného na spokojenost zákazníka. Popisuje základní přístupy měření, výběr vzorku zákazníků, strukturu dotazníků, techniku sběru dat a vybrané metody z praxe. Druhá kapitola obsahuje vybrané statistické metody, konkrétně jde o korelační analýzu, regresní analýzu, faktorovou analýzu a modely strukturálně lineárních vztahů. Praktická část je reprezentována pro tuto práci klíčovou třetí kapitolou. Na počátku může čtenář nejprve nalézt popis výběrového šetření a základní informace o analyzovaném výběrovém souboru. Získaná data jsou dále analyzována za použití nepříliš známé a zřídkakdy používané metody Walker, která nabízí zajímavou a efektivní možnost vyhodnocování informací o zákaznících. Právě představení a demonstrace metody Walker představuje nejen jádro, ale současně i hlavní cíl celé práce.

Viz též: podobná jména autorů
3 FENCLOVÁ, Jana
2 Fenclová, Jiřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.