Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální sítě v bankovnictví
Vohnický, Tomáš ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačními aktivitami v oboru bankovnictví na sociálních sítích, které jsou v dnešní době velice rozšířeným nástrojem marketingové komunikace. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou část neboli literární rešerši, a na část praktickou. V teoretické části jsou jednotlivé sociální sítě popsány, včetně jejich stručné historie a funkčnosti. Nejvíce je teoretická část soustředěna na sociální síť Facebook. Dále jsou v teoretické části popsány nástroje, které se používají při tvorbě obsahové komunikace či při analýzách úspěšnosti komunikace. V praktické části bude tvořen obsah, jeden příspěvek na každý měsíc. Rád bych vytvořil co nejvíce relevantní obsah, který bych odvodil z výsledků, které vzešly z mé bakalářské práce Banka a sociální sítě. Zde jsem analyzoval nejúspěšnější obsah v jednotlivých měsících na sociální síti Facebook stránky G2 od Komerčky. Mnou vytvořené příspěvky budou na konci každého měsíce analyzovány oproti ostatním příspěvkům na stránce a mohl bych tak potvrdit či vyvrátit, zdali byl mnou vytvořený obsah ztotožněn s výsledky analýzy mé bakalářské práce.
Marketingový plán vybraných gastronomických zájezdů
Mokrišová, Kristýna ; Kalábová, Markéta (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Tématem diplomové práce je marketing gastronomické cestovní kanceláře. Gastronomický cestovní ruch patří mezi současné trendy cestovního ruchu, na základě tohoto rostoucího potenciálu bude v práci představena fiktivní gastronomická cestovní kancelář prodávající gastronomické zájezdy. Hlavním záměrem práce je navržení marketingové kampaně specifických gastronomických zájezdů. Marketingová kampaň bude sestavena tak, aby zaujala, oslovila a přiměla zákazníky k nákupu nabízených služeb. Kampaň tedy dokáže nabídnout potenciálním zákazníkům přesně to, po čem tolik touží. Marketingový přístup není stejný pro všechny, zohledňuje spotřební a mediální chování odlišných cílových skupin. Díky navržené kampani bude zvýšena konkurenceschopnost firmy, bude dosahován zisk, tedy objemný prodej nabízených zájezdů a získání silné pozice na trhu.
Banka a sociální sítě
Vohnický, Tomáš ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Kánská, Eva (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komunikačními aktivitami banky na sociálních sítích, které slouží jako dokonalý nástroj marketingu a komunikace. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou část neboli literární rešerše, a na část praktickou. V teoretické části jsou jednotlivé sociální sítě popsány, včetně jejich stručné historie a funkčnosti. Dále je tu pohled na vybranou bankovní instituci na sociálních sítích, které používá. V praktické části jsou v prvním bloku analyzovány komunikační plány za jednotlivé kvartály roku 2015 a pohled na nejúspěšnější příspěvky. V druhém bloku je rozebrána analýza péče o zákazníky a na to, jak banka komunikuje na vybrané sociální síti s uživateli.
Návrh komunikačního plánu společnosti Podlahářství Borovička
Laichman, Václav ; Šmakalová, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního plánu společnosti Podlahářství Borovička a následně podáním návrhu na jeho vylepšení. První část vymezuje a definuje teoretické poznatky, které jsou použity pro analytickou i návrhovou část práce. Druhá část se zaměřuje na samotnou firmu Podlahářsví Borovička a na analýzu současného komunikačního mixu firmy. Dále je zpracován návrh na zlepšení komunikačního plánu a závěrem jsou poznatky z této práce shrnuty.
Návrh komunikačního plánu
Kahounová, Barbora ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou komunikačního plánu Pavilonu Anthropos. V úvodu práce je vymezena problematika a použité metody. V první části, která je teoretická, jsou definovány základní pojmy a nástroje komunikace. Ve druhé části práce je představen Pavilon Anthropos a analýza jeho plánovaných výstav v roce 2010. Na základě zjištěných poznatků jsou stanoveny konkrétní aktivity pro propagaci jednotlivých výstav i stálé expozice. Dále práce obsahuje vypracování návrhu nového grafického designu webových stránek. V závěru práce jsou poznatky shrnuty.
Aplikace metodiky Projektového managementu na projektu v podniku
Salaj, Tomáš ; Vyhňák, Miroslav (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší projekt výstavby parkovacího domu s komerčními prostory Rychtářka v Plzni, jenž je realizován formou spolupráce veřejného a soukromého sektoru. Zabývá se efektivní aplikací metod projektového managementu z hlediska generálního dodavatele projektu, společnosti Hermosa Parking Plzeň, a.s. Poznatky získané v teoretické části práce jsou v praktickém úkolu využity pro návrh metodiky řízení výše uvedeného výstavbového projektu. Výstupem celé práce je metodika projektového managementu, jenž má zajistit optimální řešení konkrétního složitě strukturovaného procesu vedoucího k realizaci parkovacího domu Rychtářka s respektováním všech specifických charakteristik výstavby jako projektu.
Komunikační plán základní školy
Dostálová, Renata ; Nováková, Vlasta (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním komunikačního plánu vybrané základní školy. Součástí komunikačního plánu je analýza současného stavu včetně zhodnocení slabých a silných stránek, příležitostí a hrozeb organizace. Na základě analýzy je určena cílová skupina a navržen komunikační plán, jeho načasování a rozpočet.
Návrh online komunikačního plánu vybrané mobilní aplikace
Woś, Filip ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Motlová, Veronika (oponent)
Cílem bakalářské práce s názvem "Návrh online komunikačního plánu vybrané mobilní aplikace" je navrhnout plán online komunikace, která pomůže uvést mobilní aplikaci QuickJOBS na trh. Teoretická část práce shromažďuje a charakterizuje vybrané pojmy z oblasti internetového marketingu, sociálních médií, marketingové komunikace a online komunikačního mixu. V teoretické části je použita metoda komparace informací z dostupných literárních i internetových zdrojů, které souvisejí s vybraným tématem bakalářské práce. Praktická část práce je zaměřena na vytvoření plánu online komunikace, kterému předchází představení mobilní aplikace a situační analýza. Výsledek práce bude aplikován do praxe.
Komukační plan města Kroměříž
Skopalová, Adéla
Skopalová, A. Komunikační plán města Kroměříž. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Bakalářská práce je zaměřená na vypracování komunikačního plánu města Kroměříž se zaměřením na cestovní ruch. Cílem práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci města. K dosaženým výsledkům byla použita marketingová analýza současného stavu cestovního ruchu ve městě Kroměříž. Výsledkem práce je navrhnutí komunikačního plánu aplikovaného na vybraný segment. Klíčová slova Cestovní ruch, marketingová komunikace, komunikační kanály, marketingová analýza, komunikační plán, Kroměříž

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.