Název:
Banka a sociální sítě
Překlad názvu:
Bank and social networks
Autoři:
Vohnický, Tomáš ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Kánská, Eva (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá komunikačními aktivitami banky na sociálních sítích, které slouží jako dokonalý nástroj marketingu a komunikace. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou část neboli literární rešerše, a na část praktickou.
V teoretické části jsou jednotlivé sociální sítě popsány, včetně jejich stručné historie a funkčnosti. Dále je tu pohled na vybranou bankovní instituci na sociálních sítích, které používá.
V praktické části jsou v prvním bloku analyzovány komunikační plány za jednotlivé kvartály roku 2015 a pohled na nejúspěšnější příspěvky. V druhém bloku je rozebrána analýza péče o zákazníky a na to, jak banka komunikuje na vybrané sociální síti s uživateli.
This bachelor thesis is about communication activities of the bank on social networks, which are a perfect tool of marketing and communication. The thesis is divided into two parts, the theoretical part or literary research, and practical part.
The theoretical part describes the various social networks, including a brief history and functionality. Then there is the view of the selected bank institution on social networks which bank uses.
In the practical part in the first block are analysed communication plans for individual quarters of 2015 and then there is a look at the most successful posts. Second block analyses the customer care and how the bank communicates on selected social network with users.
Klíčová slova:
banka; facebook; google+; instagram; Komerční banka; komunikační plán; linkedin; péče o zákazníky; sociální sítě; twitter; youtube