Název: Marketingový plán vybraných gastronomických zájezdů
Překlad názvu: Marketing plan for selected gastronomic tours
Autoři: Mokrišová, Kristýna ; Kalábová, Markéta (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní kancelář; cestovní ruch; cílová skupina; gastronomický cestovní ruch; gastronomie; komunikační plán; marketing; marketingová kampaň; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový plán; mediální plán; situační analýza; zájezd; communication plan; gastronomic tourism; gastronomy; marketing; marketing campaign; marketing mix; marketing plan; marketing strategy; media plan; situation analysis; target group; tourism; tours; travel agency

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52997

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-261951


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-01-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet