Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Multifunkční kulturní centrum "Creative City" Brno
Sekaninová, Jitka ; Novák,, Petr (oponent) ; Vojtová, Lea (vedoucí práce)
Tématem práce je radikální přestavba a dostavba unikátního brownfieldu pro kulturní účely, kreativní inkubátor, podnikání a bydlení. Objekt je bývalá káznice nedaleko centra města mezi ulicemi Bratislavská, Soudní a Cejl. Jedná se o historickou budovu, která je v současné době nevyužívaná. Areál pro začínající mladé podnikatele v oblasti kultury, má sloužit jako centrum pro širokou uměleckou veřejnost, zejména z oblasti tzv. kreativního průmyslu jako jsou architekti, designéři, malíř, sochaři, ale i hudebníci, návrháři či vývojáři počítačových her. Budova je historicky cenná, zejména díky klenbám v původní staré části objektu, které zůstávají v největší možné míře zachovány. Vybourána byla pouze část západního křídla, aby zde mohla vzniknout nová výrazná forma ve tvaru krystalu, která veřejnost upoutá zejména ze strany od Cejlu, odkud by kreativní centrum mohlo jinak být snadno přehlédnuto. Tento krystal se stal dominantou objektu a slouží jako hlavní vstup. Novější, méně cenná část areálu z ulice Bratislavská, byla zbourána, aby zde mohlo být vybudováno podzemní parkoviště a nové přístavby sloužící komerčním a administrativním účelům. Přístavby jsou dvě provozně a stavebně oddělené budovy, což umožnilo celý areál otevřít. Koridor, který mezi sebou tyto přístavby vytváří, se směrem k původnímu objektu rozšiřuje a tím vtahuje kolemjdoucí ze strany laické veřejnosti přes atraktivní před-prostor do samotného kreativního centra. Původní dispoziční dvoj-trakt jednotlivých křídel zůstal zachován, což do značné míry ovlivnilo jejich funkční využití. Ve stávajících dvou patrech se nacházejí zejména ateliéry a dílny pro umělce, dále pak multifunkční sál, design market a divadelní sál se zkušebnami. Do nástaveb je situována další část ateliérů, umělecká škola s kreslírnami a studovnami a pronajímatelné prostory. Ve vrchních patrech západního křídla včetně krystalu jsou vybudovány malometrážní byty určené zejména pro umělce z kreativního centra.
Principy komunikace v hudebním průmyslu ČR
Jelínková, Anna ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Pivoda, Radomír (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací českých hudebních interpretů, konkrétně jak by měli hudební interpreti efektivně komunikovat se svými posluchači. Cílem práce je analyzovat a sestavit optimální postup pro rozvoj komunikace hudebního interpreta v rámci české hudební scény. Teoretická část má za cíl vymezit stěžejní pojmy této práce. Vysvětluje pojmy týkající se marketingové komunikace, komunikačního mixu, používaných komunikačních a mediálních kanálů v rámci hudební scény a také vymezuje pojem hudební průmysl ČR. Praktická část je tvořena dvěma kvalitativními výzkumy týkající se komunikace hudebních interpretů a posluchačů v hudebním průmyslu ČR a navrženou metodikou marketingové komunikace včetně rad a doporučení pro začínající hudební interprety. Přínosem práce je použití metodiky jako reference a doporučení pro hudební interprety, jak komunikovat s posluchači za účelem získávání nových posluchačů a budování si vlastního publika.
Sexuální obsah současných hudebních videoklipů
Adámek, Petr ; Vedral, Jan (vedoucí práce) ; Štechová, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá zobrazováním sexuálního obsahu v hudebních videích jako produktu masové komunikace mezi hudebním umělcem, případně nahrávací společností a publikem. Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat a interpretovat jevy zobrazující sexuální chování či nahotu v předem definovaném vzorku hudebních videí. Teoretická část definuje marketingovou funkci videoklipu a vysvětluje principy, jež jsou důvodem k zobrazování sexuálních obsahů v současné produkci videoklipů. Zmíněny jsou také další funkce hudebního videa jako např. sociálně-kulturní či charitativní a taktéž stručná historie videoklipu. Praktická část práce zkoumá na základě obsahové analýzy četnost výskytu sexuálně explicitního obsahu v hudebním videu a jeho formy a nadále je analyzuje. Dvěma předem stanovenými hledisky, jež podléhají pozorování, je přítomnost předem určených projevů sexuálního chování rozděleného do sedmi specifických kategorií a dále přítomnost třech stupňů nahoty. Zkoumaným vzorkem je množina padesáti hudebních videoklipů, jež byly zveřejněny na YouTube v roce 2014 a zároveň v tomtéž roce na této platformě zaznamenaly největší sledovanost. Jde tedy o nejpopulárnější hudební videa na YouTube za uplynulý rok. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Crowdfunding v českém prostředí a jeho využití v proměňujícím se hudebním průmyslu
Kounovský, Josef ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent)
Bibliografický záznam KOUNOVSKÝ, Josef. Crowdfunding v českém prostředí a jeho využití v proměňujícím se hudebním průmyslu. Praha, 2014. 94 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. Vedoucí diplomové práce Mgr. Jaroslav Švelch, Ph.D. Abstrakt Diplomová práce se věnuje problematice crowdfundingu v českém prostředí a jeho využití v proměňujícím se hudebním průmyslu. Zaměřuje se na specifika problematiky českého prostředí v rámci tohoto fenoménu a motivaci hudebních tvůrců k využití u nás zatím nepříliš známého způsobu financování projektů. Zároveň crowdfunding usazuje do kontextu aktuálního fungování hudební kultury a mapuje principy jeho využití v zahraničí. Práce stručně nastiňuje změny v hudebním průmyslu, ke kterým dochází s rozvojem nových médií. Výzkumná část práce přináší kvalitativní analýzu pěti crowdfundingových kampaní, které proběhly od podzimu 2013 do současnosti, založenou na hloubkových rozhovorech s jednotlivými zadavateli projektů. Analýza ukazuje, že je český crowdfunding ještě v počátcích a nelze ho zatím vnímat jako plnohodnotnou lokální verzi crowdfundingu, který funguje v zahraničí. Zásadní rozdíly se týkají složení skupiny lidí, která se podílí na financování projektů, způsobu komunikace...
Dovoz a šíření gramofonových desek v Československu v období normalizace
Andrs, Jiří ; Vojtěchovský, Ondřej (vedoucí práce) ; Michela, Miroslav (oponent)
Práce se zabývá dovozem a rozšiřováním zahraničních hudebních nahrávek, konkrétně gramofonových desek do Československa. Gramofonová deska totiž na rozdíl od jiných nosičů (např. magnetofonový pásek či později kazeta) byla zároveň artefaktem, který zosobňoval atraktivní exotiku západního světa, a díky svému formátu a grafickému řešení představoval v popkultuře ceněný předmět. Práce vychází z předpokladu, že na distribuci gramofonových desek do značné míry závisel rozvoj československých hudebních subkultur. Autor proto zaměří svou pozornost na neoficiální dovážení LP desek prostřednictvím soukromých osob a jen částečně zohlední velice omezený, státem kontrolovaný import tohoto sortimentu. Důležitou otázkou práce bude také dovoz gramofonových desek západní provenience ze socialistických států. V řadě těchto zemí totiž vycházely v licenci západní hudební tituly v mnohem větší míře než v ČSSR. Pro československé občany byly vzhledem k snazší možnosti vycestování do těchto zemí i díky cenám snáze dostupné než západní originály. Student se ve své práci také pokouší korigovat představu rozšířenou v laickém i odborném prostředí o ilegálních hudebních burzách jako o dominantním importním a distribučním kanálu západních hudebních nahrávek do Československa v sedmdesátých a osmdesátých letech. Autor totiž...
Sexuální obsah současných hudebních videoklipů
Adámek, Petr ; Vedral, Jan (vedoucí práce) ; Štechová, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá zobrazováním sexuálního obsahu v hudebních videích jako produktu masové komunikace mezi hudebním umělcem, případně nahrávací společností a publikem. Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat a interpretovat jevy zobrazující sexuální chování či nahotu v předem definovaném vzorku hudebních videí. Teoretická část definuje marketingovou funkci videoklipu a vysvětluje principy, jež jsou důvodem k zobrazování sexuálních obsahů v současné produkci videoklipů. Zmíněny jsou také další funkce hudebního videa jako např. sociálně-kulturní či charitativní a taktéž stručná historie videoklipu. Praktická část práce zkoumá na základě obsahové analýzy četnost výskytu sexuálně explicitního obsahu v hudebním videu a jeho formy a nadále je analyzuje. Dvěma předem stanovenými hledisky, jež podléhají pozorování, je přítomnost předem určených projevů sexuálního chování rozděleného do sedmi specifických kategorií a dále přítomnost třech stupňů nahoty. Zkoumaným vzorkem je množina padesáti hudebních videoklipů, jež byly zveřejněny na YouTube v roce 2014 a zároveň v tomtéž roce na této platformě zaznamenaly největší sledovanost. Jde tedy o nejpopulárnější hudební videa na YouTube za uplynulý rok. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Generace Y jako publikum alternativní hudby a role nových médií při utváření komunity a vkusu
Masná, Zuzana ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Fišerová, Sylvie (oponent)
Práce zkoumá, jak se změnily návyky hudebních uživatelů ve spojitosti s hudbou poté, co se stali uživateli internetu, a tím chce osvětlit vztah části generace Y k novým médiím. Metodou dedukce vytvářím na základě teorií hypotézy, které následně prověřuji u publika alternativní hudby z řad generace Y (zkoumané ročníky 1984-1991). V prvním oddíle přibližuji vymezení generace Y na teoriích zahraničních autorů a zkoumám jejich přenositelnost na české prostředí. Nastiňuji technologické zázemí a předkládám jejich možné vlivy na chování hudebních uživatelů této generace. V druhém oddíle popisuji transformaci hudebního průmyslu od konce devadesátých let do současnosti, která byla spuštěna novou možností distribuce obsahu na internetu. Zaměřuji se zejména na peer-to-peer sítě: úvodem do této problematiky a vyložením názorů na ně připravuji základ pro porozumění chování respondentů i jejich názorů na neautorizované stahování hudby. Dotknu se i role nových médií při utváření hudebního vkusu a změny vztahu mezi interpretem a fanouškem. Třetí oddíl se dívá na internet jako na komunikační platformu generace Y. Předkládá hypotézy o tom, že mladé hudební publikum na síti aktivně užívá, resp. produkuje obsahy a je součástí online komunit. Zkoumám také důsledky informačního, resp. hudebního nadbytku v současnosti. Výzkum byl...
Interakce mediálního a marketingového diskurzu na příkladu mediálního obrazu hudebníka Tomáše Kluse
Nováková, Kristýna ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Štechová, Markéta (oponent)
Diplomová práce Interakce mediálního a marketingového diskurzu na příkladu mediálního obrazu hudebníka Tomáše Kluse se zabývá vlivem korporátní agendy na agendu mediální. V teoretické rovině se práce zabývá základními tezemi konstrukce mediální reality a mediálního obrazu, konceptem agenda setting a problematikou hudebního průmyslu. Tedy oblastmi, které se podílejí a ovlivňují marketingový a mediální svět a tvoří tak základní rámec teoretické konstrukce mediální reality. V praktické části je zkoumán konkrétní proces nastolování agend na příkladu tvorby mediálního obrazu českého hudebníka Tomáše Kluse v průběhu tří let. A to prostřednictvím marketingového a PR oddělení hudebního vydavatelství Sony Music Entertainment Czech Republic s.r.o. na zkoumaném vzorku vybraných tištěných médií - deníků MF DNES, Právo a Blesk. Cílem práce je vysledovat, jakým způsobem a do jaké míry marketingový diskurz ovlivňuje diskurz mediální a jaký je výsledný mediální obraz hudebníka.
Marketing v hudebním průmyslu se zaměřením na elektronickou taneční hudbu
Špak, Richard ; Koudelka, Jan (vedoucí práce)
Cílem práce je popsat, zanalyzovat a porovnat tradiční a nové marketingové nástroje v hudebním průmyslu, především v oblasti distribuce a propagace, a na úspěchu elektronické taneční hudby z posledních let ukázat, že digitální éra a rozvoj internetu má na hudební marketing podstatný vliv. Na základě analýz a primárního výzkumu následně nastínit možnou segmentaci a doporučit mix vhodných nástrojů pro začínajícího umělce v žánru taneční elektronické hudby.
Marketingová komunikace hudební skupiny The Snuff
Šorm, Jan ; Huml, Jan (vedoucí práce) ; Fejfarová, Martina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací české modern-rockové kapely The Snuff, jejíž je autor této práce samotným členem, skladatelem. Na začátku práce jsou vymezena teoretická východiska z oblasti marketingu, kde je velká pozornost věnována novým trendům marketingu, které jsou mimo jiné spjaty s internetem a sociálními sítěmi. Praktická část je zaměřena na analýzu vlastního dotazníkového šetření, které se týká vnímání marketingových aktivit kapely ze strany českých a polských fanoušků, mezi nimiž mohou být i zařazeny kupní návyky fanoušků samotných. Poté je proveden řízený rozhovor s českou a polskou fanynkou kapely stejné věkové kategorie. Na základě těchto zjištění jsou navržena konkrétní řešení, jak marketingovou aktivitu zlepšit a také je vyhodnocen zájem o připravovaný nejambicióznější projekt kapely - The Ultimate Price a jakým směrem se ku prospěchu projektu ubírat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.