Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Crowdfunding v českém prostředí a jeho využití v proměňujícím se hudebním průmyslu
Kounovský, Josef ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent)
Bibliografický záznam KOUNOVSKÝ, Josef. Crowdfunding v českém prostředí a jeho využití v proměňujícím se hudebním průmyslu. Praha, 2014. 94 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. Vedoucí diplomové práce Mgr. Jaroslav Švelch, Ph.D. Abstrakt Diplomová práce se věnuje problematice crowdfundingu v českém prostředí a jeho využití v proměňujícím se hudebním průmyslu. Zaměřuje se na specifika problematiky českého prostředí v rámci tohoto fenoménu a motivaci hudebních tvůrců k využití u nás zatím nepříliš známého způsobu financování projektů. Zároveň crowdfunding usazuje do kontextu aktuálního fungování hudební kultury a mapuje principy jeho využití v zahraničí. Práce stručně nastiňuje změny v hudebním průmyslu, ke kterým dochází s rozvojem nových médií. Výzkumná část práce přináší kvalitativní analýzu pěti crowdfundingových kampaní, které proběhly od podzimu 2013 do současnosti, založenou na hloubkových rozhovorech s jednotlivými zadavateli projektů. Analýza ukazuje, že je český crowdfunding ještě v počátcích a nelze ho zatím vnímat jako plnohodnotnou lokální verzi crowdfundingu, který funguje v zahraničí. Zásadní rozdíly se týkají složení skupiny lidí, která se podílí na financování projektů, způsobu komunikace...
Sociální interakce uživatelů internetu na příkladu online hudební komunity
Kounovský, Josef ; Sluková, Petra Zia (vedoucí práce) ; Javůrek, Adam (oponent)
Bakalářská práce rozebírá interakci mezi hudebním tvůrcem a posluchačem v prostředí internetu. Popisuje vybrané komunikační nástroje web 2.0, jejich výhody a nevýhody. Pozor- nost je také věnována otázce sebeprezentace na internetu a základním faktorům, které ji ovlivňují. Práce zasazuje sociální komunikaci do aktuálního kontextu hudebního průmyslu a popisuje provázanost jeho změn se způsobem komunikace na internetu. Na šesti krátkých případových studiích v praktické části dokládá inovativní využití komunikačních kanálů hudebními tvůrci. Závěr shrnuje získané informace a nabízí vysvětlení, proč bude mít sociální komunikace v rámci hudební komunity svoji váhu i v budoucnosti. Klíčová slova: sociální komunikace, počítačem zprostředkovaná komunikace, hudební komunita, komunikační nástroje web 2.0, sociální web

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.