Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,162 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení v hodinách Výchovy k občanství
Kubrová, Barbora ; Dvořáková, Michaela (vedoucí práce) ; Fapšo, Marek (oponent)
Cílem práce je zdokumentovat problematiku hodnocení ve výuce OV na ZŠ prostřednictvím případové studie. Studie byla uskutečněna pomocí hloubkového rozhovoru s učitelem, ohniskové skupiny s žáky a zúčastněného pozorování. Získaná data byla následně analyzována pomocí otevřeného kódování a dále interpretovaná metodou "vyložení karet". Výsledkem je pohled na hodnocení z hlediska učitele i žáků v porovnání s pozorováním konkrétních vyučovacích hodin. Výsledky této studie byly vyhodnoceny a dále diskutovány z pohledu specifik občanského vzdělávání a byly navržené další potenciální možnosti využití metod, nástrojů a technik hodnocení s ohledem na možnosti a cíle daného učitele. Tuto práci lze považovat za přínosnou pro další učitele, protože přispívá k lepšímu porozumění problematice hodnocení ve výuce občanské výchovy a poskytuje konkrétní návrhy a doporučení pro zlepšení této oblasti. Tím přispívá k posílení kvality výuky a podpoře dalšího profesního rozvoje nejen autorce, ale i dalším učitelům. KLÍČOVÁ SLOVA hodnocení, Výchova k občanství, formativní hodnocení, sumativní hodnocení, specifika hodnocení OV, nástroje hodnocení, metody hodnocení, případová studie
Návrh změn konceptu řízení lidských zdrojů se zaměřením na zavedení talent managementu ve vybraném podniku
Jurák, Tomáš ; Konečný, Štěpán (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o termínu „talent management“, konkrétně vymezením návrhu talent managementu ve vybrané společnosti a jeho implementaci, a to za účelem stabilizace zaměstnanců s potenciálem dalšího úspěšného rozvoje. Společnost ACD je tuzemskou společností se zaměřením na vývoj a výrobu farmaceutik. Práce cílí na vymezení talentu ve společnosti ACD a analýzu požadavků pro zavedení talent managementu. Na základě výsledků analýz lze vyhodnotit konkrétní doporučení pro zavedení talent managementu ve společnosti ACD.
Systém odměňování zaměstnanců ve vybrané společnosti a návrhy na jeho zlepšení
Otépka, David ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Procházková, Kateřina (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá systémem odměňování zaměstnanců ve vybrané společnosti. Teoretická část shrnuje poznatky týkající se odměňování pracovníků a jejich motivace. Analytická sekce detailně zkoumá aktuální stav odměňování a míru spokojenosti s ním. V návrhové části jsou pak prezentovány vlastní návrhy na vylepšení současného systému odměňování.
Aplikace metod multikriteriálního rozhodování při výběru dodavatele
Suchý, Martin ; Krejčíř, Michal (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výběrem vhodného dodavatele pro dodaní obráběcího příslušenství pro vybranou společnost s využitím metod multikriteriálního hodnocení. V první části jsou teoreticky vysvětleny základní principy multikriteriálního rozhodovaní, proces a všechny metody, které jsou následně využity v průběhu této práce. Druhá část této práce se zaměřuje na představení vybrané společnosti a analýzu dodavatelů. Pro jejich zhodnocení bylo využito metod multikriteriálního rozhodovaní, které slouží jako podpora pro rozhodovaní v rámci výběru.
Best Value Approach in Public Procurement
Vostrikov, Ruslan ; Hanák, Tomáš (oponent) ; Matějková, Jitka (vedoucí práce)
This bachelor's thesis focuses on analyzing and evaluating the "Best Value Approach" (BVA) method within public procurement. The aim of the thesis is to assess the present effectiveness and benefits of this approach compared to traditional supplier selection methods. The work analyses relevant theoretical concepts and models. Furthermore, a case study is conducted on selected public procurements implemented using the BVA. The outcome of the thesis is a comparison of results and identification of present key success factors and limitations of this method in public procurement.
Výtvarné portfolio jako forma hodnocení žáků ve výtvarné výchově
Šindelová, Tereza ; Novotná, Magdalena (vedoucí práce) ; Kitzbergerová, Leonora (oponent)
Diplomová práce se soustředí na výtvarné portfolio jako didaktický nástroj, formu, určenou k reflektivnímu hodnocení žáků ve výuce výtvarné výchovy na prvním stupni základní školy. Teoretická část diplomové práce obecně pojednává o hodnocení žáků ve školní výuce. Dále se blíže zaměřuje na výklad pojmu portfolio, na jeho různé podoby, typy, a jeho využití ve školní výuce. Popisuje pojetí předmětu Výtvarná výchova a způsoby, jak žáky v tomto předmětu hodnotit. Praktická část diplomové práce vychází z tvorby žákovského portfolia ve výtvarné výchově určeného k reflexi. Praktická část cílila na vytvoření výtvarného portfolia žáky v prvním ročníku základní školy. Na jehož základě byla s žáky vedena reflexe týkající se výtvarné tvorby a výsledných výkresů. Žáci byli vedeni k samostatnosti, kreativitě a rozvíjení metakognitivních schopností - např. schopnosti sebereflexe. Portfolia byla vytvářena a reflektována v průběhu prvního pololetí školního roku. Výtvarná sonda a práce s reflektivními výtvarnými portfolii byla završena ohodnocením žáků pro účely pololetního hodnocení na vysvědčení. Výtvarná portfolia nepřispěla kladně pouze k rozvoji sebereflexe žáků, ale rozvíjí i jiné schopnosti a kompetence žáků potřebné pro jejich vlastní učení. Portfolio mimo jiné dokládá posun žáků ve výtvarné činnosti, rozvoj...
Diagnostika obtíží žáků při výuce CLIL
Šturcová, Alena ; Novotná, Jarmila (vedoucí práce) ; Koldová, Helena (oponent) ; Semanišinová, Ingrid (oponent)
DISERTAČNÍ PRÁCE Diagnostika obtíží žáků v didaktických testech při výuce CLILem Diagnosis of students' difficulties in didactic tests in CLIL Mgr. Ing. Alena Šturcová ABSTRAKT V ČESKÉM JAZYCE Disertační práce se zabývá diagnostikou obtíží žáků v didaktických testech při výuce CLILem integrující matematiku a angličtinu. CLIL je zkratka anglického termínu "Content and Language Integrated Learning", a je to metoda, která spojuje výuku odborného předmětu a jazyka. Cílem práce bylo vytvořit a vyzkoušet v praxi didaktické testy, které jsou vhodným nástrojem pro určování zdrojů obtíží při výuce CLILem, kde se integruje matematika a anglický jazyk, a zjistit, zda lze pomocí těchto testů při analýze výsledků žáka v jednotlivých úlohách určit, zda má žák obtíže s matematikou nebo angličtinou. Práce se zabývá také otázkou, jaký vztah mají k výuce CLILem žáci konkrétní české školy a jak k výuce v té samé škole přistupují učitelé. Práce je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je shrnuto teoretické pozadí metody CLIL, další dvě kapitoly jsou zaměřeny na hodnocení obecně a hodnocení v CLILu a jsou zde uvedeny některé výzkumy týkající se hodnocení v CLILu. Čtvrtá kapitola je částečně teoretická a částečně praktická a jsou zde popsány zkušenosti a vlastní výzkum týkající se plánování a cílů výuky a implementace...
Hodnocení mluveného projevu jako řečové dovednosti u žáků SŠ při výuce ruského jazyka
Bošinová, Veronika
Tématem diplomové práce je hodnocení mluveného projevu jako řečové dovednosti u studentů SŠ při výuce ruského jazyka. Teoretická část je věnována hodnocení v procesu učení, jeho významu, funkcím a typům. Následuje část týkající se hodnocení ve výuce cizího jazyka, poté s detailnějším zaměřením na hodnocení mluveného projevu studentů středních škol. Praktická část přináší výsledky vlastního šetření, jehož cílem bylo zjistit, do jaké míry se hodnocení mluveného projevu na středních školách při výuce ruského jazyka uplatňuje, popřípadě jaké typy hodnocení jsou zastoupeny. KLÍČOVÁ SLOVA hodnocení, mluvený projev, žák, formativní hodnocení, ruský jazyk, výuka ruského jazyka
Zhodnocení studijního programu Ekonomika a management
STEHLÍK, Mikuláš
Bakalářská práce se věnuje analýze spokojenosti studentů studijního programu Ekonomika a management. Pro to, aby bylo možné zhodnotit současnou situaci, bylo vytvořeno dotazníkové šetření, které bylo rozesláno prostřednictvím školního emailu mezi jednotlivé studenty. Na základě získaných odpovědí byly v určitých oblastech vytvořeny návrhy, které by měly vést ke zlepšení současné situace programu, a tím i k vyšší spokojenosti studentů. Značná část návrhů je věnována předmětům, jako je změna sylabu, či návrhu nových předmětů. Praxe byly voleny studenty jako nejslabší stránkou programu, a proto si při zpracování návrhů získaly zásadní pozornost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,162 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.