Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace společnosti
Škodová, Michaela ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá používanými formami marketingové komunikace vybrané společnosti. Součástí práce je dotazníkové šetření mezi skupinou zákazníků z vinařského oboru, kde jsou zjištěny možné problémy v této problematice komunikace. Výsledkem této analýzy je výstup v podobě návrhů, které přispějí ke zlepšení marketingové komunikace společnosti.
Spolupráce s rodinou v programu Začít spolu v době pandemie
Svátková, Kateřina ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Hejlová, Helena (oponent)
Diplomová práce se zabývá spoluprací školy a rodiny v době pandemie. Teoretická část charakterizuje program Začít spolu, který si zakládá na spolupráci s rodinou. Představuje Mezinárodní profesní rámec kvality ISSA, ve kterém se zaměřuje na oblast Rodina a komunita. Pojednává o distanční výuce a porovnává možné formy komunikace a spolupráce v prezenční formě výuky a také v době distančního vzdělávání. Praktická část práce se zabývá kvalitativním a kvantitativním výzkumem, realizovaným pomocí hloubkových rozhovorů a dotazníkovým šetřením, jehož cílem je zjistit, jak a v čem pandemie ovlivnila spolupráci s rodinou a co si učitelé a rodiče odnášejí do budoucí vzájemné spolupráce. KLÍČOVÁ SLOVA Začít spolu, spolupráce s rodinou, formy spolupráce, formy komunikace, distanční výuka
Marketingová komunikace společnosti
Škodová, Michaela ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá používanými formami marketingové komunikace vybrané společnosti. Součástí práce je dotazníkové šetření mezi skupinou zákazníků z vinařského oboru, kde jsou zjištěny možné problémy v této problematice komunikace. Výsledkem této analýzy je výstup v podobě návrhů, které přispějí ke zlepšení marketingové komunikace společnosti.
Komunikace s rodiči z pohledu začínajícího učitele
Hašková, Monika ; Viktorová, Ida (vedoucí práce) ; Pánková, Barbora (oponent)
Předmětem mé diplomové práce je přiblížení problematiky komunikace mezi rodičem a začínajícím učitelem. V teoretické části se budu za pomoci odborné literatury věnovat formám komunikace a efektivní komunikaci s rodiči. Praktická část pojednává o tom, jak začínající učitel prožívá své první třídní schůzky, tripartitní setkání, řešení konfliktů nebo jak zvládá každodenní komunikaci s rodiči. Pro účely analýzy této problematiky je klíčové získat informace i od jiných začínajících učitelů. Výsledkem výzkumu bude porovnání mé zkušenosti se zkušeností ostatních pedagogů. Klíčová slova komunikace, rodič, učitel, formy komunikace, zkušenost učitele
Rodina a její role ve vnímání současné zdravotnické etiky
Teubner, Michal ; Matějek, Jaromír (vedoucí práce) ; Ventura, Václav (oponent)
Diplomovápráce se zabývá tématem rodiny a přístupu k ní v kontextu současné zdravotnické etiky. V úvodupopisuje vnímánírodinyz pohleduvybranýchhumanitnícha společenských věd a stanovuje prvky, které jsou společné pro všechny obory včetně zdravotnictví. První část se pak zabývá vývojem vztahu mezi lékařem, pacientem a jeho rodinou a to od paternalistickéhovztahupřesinformovaný souhlas až po dříve vyslovené přání. Jednotlivé instituty dává do spojitosti s legislativními i etickými normami a poukazuje na dilemata v jejich chápání. Současně řeší možnosti zapojení rodiny v každém z nich. Druhá část práce se věnuje tématu paliativní péče. Popisuje základní principy u dospělých pacientů v terminálním stádiu nemoci a dále postupy v dětské i perinatální paliativní péči. V závěru pak představuje prakticképostupypři zaváděnípéče ve Fakultnínemocnici Královské Vinohrady v Praze. Součástí jsou i kazuistiky z působení paliativního týmu.
Rodina a její role ve vnímání současné zdravotnické etiky
Teubner, Michal ; Matějek, Jaromír (vedoucí práce) ; Fošum, Jan (oponent)
Diplomovápráce se zabývá tématem rodiny a přístupu k ní v kontextu současné zdravotnické etiky. V úvodupopisuje vnímánírodinyz pohleduvybranýchhumanitnícha společenských věd a stanovuje prvky, které jsou společné pro všechny obory včetně zdravotnictví. První část se pak zabývá vývojem vztahu mezi lékařem, pacientem a jeho rodinou a to od paternalistickéhovztahupřesinformovaný souhlas až po dříve vyslovené přání. Jednotlivé instituty dává do spojitosti s legislativními i etickými normami a poukazuje na dilemata v jejich chápání. Současně řeší možnosti zapojení rodiny v každém z nich. Druhá část práce se věnuje tématu paliativní péče. Popisuje základní principy u dospělých pacientů v terminálním stádiu nemoci a dále postupy v dětské i perinatální paliativní péči. V závěru pak představuje prakticképostupypři zaváděnípéče ve Fakultnínemocnici Královské Vinohrady v Praze. Součástí jsou i kazuistiky z působení paliativního týmu.
Komunikace mezi učitelem a rodiči jeho žáků
Vachulová, Markéta ; Tomková, Anna (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Práce se zabývá problematikou komunikace třídního učitele a rodičů jeho žáků v prostředí prvního stupně základní školy. Zkoumá současnou pozici tématu v rámci českého školství a některé vzdělávací programy a iniciativy orientující se na tuto oblast práce učitele. Dále mapuje formy komunikace, které může učitel využívat, jejich výhody a nevýhody. V rámci čtyř případových studií a jejich závěrečného srovnání zkoumá přístup konkrétních učitelů k výběru forem komunikace s rodiči a tvorbě celkové struktury komunikace s nimi. Popisuje zvolené formy komunikace jednotlivých třídních učitelů, zdroje informací o možných formách a také faktory, které učitele při volbě jejich užívání ovlivňovaly. Jednotlivé studie dává do kontextu a zjišťuje společné i rozdílné prvky. Rovněž se dotýká otázky přípravy budoucích učitelů na tuto oblast. V rámci výzkumu je možné sledovat zejména osobitý přístup jednotlivých učitelů ke zkoumané problematice.
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Endlerová, Eliška ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Fiedler, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na významnou část chodu organizace. Důležitost komunikačních prvků pro práci vedoucích pracovníků. Komunikace je jedna z nejdůležitějších složek řízení organizace. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V prvé části textu jsou definovány pojmy jako například management a jeho úrovně, osobnost manažera a jeho styl práce, komunikace a její rozdělení, komunikační kanály, společenská odpovědnost a etické zásady. Literární rešerše je teoretickou částí, která byla zpracována na základě prostudovaných vhodných literárních pramenů. Praktická část se věnuje vlastnímu výzkumu. Řízeným rozhovorem s manažery různých pozic oslovené firmy, dochází k analýze komunikace mezi nadřízeným a podřízeným. Podkladem pro tento výzkum je soupis odpovědí manažerů z rozdílných pracovních pozic v dané organizaci. Odpovědi oslovených se zaznamenávají do předem připraveného dotazníku. Tyto odpovědi vedou k vytvoření konečného vyhodnocení a závěru. Cílem je zjištění, jak velký význam má komunikace pro manažery při jejich práci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.