Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 85 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh propagace začínající grafické firmy
Richterová, Lenka ; Voráč, Ondřej (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením propagace pro firmu efF creative ateliér, která podniká v polygrafickém průmyslu. Práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí uvnitř i vně firmy a podrobněji zkoumá jednotlivé formy marketingové komunikace. Na základě marketingové analýzy je sestavena nová propagace firmy.
Design manuál jako součást marketingové komunikace
Šárková, Lenka ; Vaňous, Marek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá firemní identitou, firemním designem a následným design manuálem, který je pomáhá dotvářet. Práce je rozdělena do tří částí. V první části se pojednává o teoretických poznatcích z oblasti marketingové komunikace, firemní identity a designu. Druhá část se pak zaměřuje na analýzu současného stavu firemního designu. Z načerpaných informací je pak sestaven návrh design manuálu, který má sloužit ke sjednocení vizuálního stylu ve firmě.
Podnikatelský záměr
Havránek, Lukáš ; Dombek, Petr (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce si klade za cíl poskytnout informace umožňující úspěšný vstup společnosti GrowJOB s.r.o. na rakouský trh. GrowJOB vzdělává ředitele a manažery českých firem v oblasti konkurenceschopnosti, pomáhá jim v růstu a tuto činnost vykonává od roku 2006. V práci se věnuji teoretickému zázemí tvorby podnikatelského záměru, analýze vnitřního i vnějšího prostředí společnosti a posléze přecházím ke konkrétním návrhům postupu expanze včetně detailního finančního plánu. Klíčovou konkurenční výhodou společnosti je, že vychází z nových vědeckých poznatků v oblasti rozhodovacích procesů zákazníků (behaviorální ekonomie, neuroekonomie) a přenáší je do každodenního fungování firem.
Firemní kultura a její vliv na firemní identitu ve společnosti Maehler & Kaege Systems, s.r.o.
Hašková, Veronika ; Suchý, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou firemní kultury ve společnosti Maehler & Kaege Systems, s.r.o. a jejího vlivu na firemní identitu. Výzkum probíhal na základě podrobné analýzy stavu firemní kultury ve zmiňované společnosti pomocí osobních interview s manažery jednotlivých oddělení a ředitelem firmy a dále pomocí dotazníkového šetření. Na základě zjištěných informací byl vypracován návrh řešení, který by měl vést ke zlepšení současné situace společnosti.
Design manuál a marketingová komunikace outdoorové firmy
Süssová, Zuzana ; Zich, Robert (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření návrhu základních designových prvků začínající firmy podnikající v oboru prodeje outdoorového oblečení. S ohledem na design bude dále navržena marketingová komunikace pro fázi průniku na trh. Mezi dílčí cíle této práce patří rozbor kulturního prostředí a na něj navazující segmentace a základní nástin marketingového mixu. Výsledkem by měl být návrh uceleného marketingu v podobě designových prvků a relevantní marketingové komunikace s ohledem na podmínky firmy a trhu.
Návrh komunikační strategie
Viktorin, Ondřej ; Halouzková, Dana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
V návrhu komunikační strategie pro firmu OK Plast se v práci zabývám problémem týkající se firemní identity, jež zahrnuje všechny identifikační znaky, které pomáhají rozpoznávat určitý subjekt a odlišovat ho od jiných. Firemní identita se v rámci komunikačního mixu řadí do public relations. Základem firemní identity je filozofie a historie firmy. Jedná se o určitou „hlavní strategii podniku.“
Podniková kultura a strategie vybraného podniku
SKOPEC, Dominik
Diplomová práce je zaměřena podnikovou kulturu a strategii ve vybraném podniku.
Změna firemní identity značky DS Automobiles
Palyzová, Markéta ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Cílem této bakalářské práce na téma "Změna firemní identity značky DS Automobiles" je popsat a analyzovat změnu firemní identity a vyhodnotit dopady této změny na působení společnosti DS Automobiles na českém trhu. V teoretické části se věnuji představení firemní identity jako celku zahrnujícího firemní kulturu a komunikaci, jednotný vizuální styl společnosti a další prvky. V praktické části provádím analýzu změn firemní identity. Součástí práce je také vlastní dotazníkové šetření mezi cílovou skupinou, které se zaměřuje na analýzu vnímaní značky DS Automobiles, povědomí o značce a také o změně firemní identity.
Etnická identita a konflikt (na príklade multietnického priestoru zaoceánskych lodí).
Medvecká, Zuzana ; Skupnik, Jaroslav (vedoucí práce) ; Uherek, Zdeněk (oponent) ; Kobes, Tomáš (oponent)
V disertační práci navazuji na svoji diplomovou práci Dvojitá identita členov posádky na zaoceánskej lodi ako prostriedok adaptácie vedenou Mgr. Helenou Tužinskou, PhD. Členové posádky zaoceánských lodí pocházejí z víc než padesáti zemí světa. Navzdor jejich rozdílnému původu a kultury, která měla podíl na formování jejich chování a zpôsobu uvažování, sdílí malý prostor bez konfliktů. Cílem mé práce je na základě výzkumu daného teritoria shrnout základní podmínky, které by měly být splněny v multikulturním společenství, aby mezi jeho členy nedošlo ke konfliktům. Podle mé hypotézy je pro zabezpečení bezkonfliktního soužití lidí různé národnosti nejdůležitější existence identity vytvořené na základě jiného než etnického principu. Jen taková identita má potenciál sjednotit etnicky rozdílné identity členů posádky na základě jiných než národnostních hledisek. Na zaoceánských lodích tuto funkci splňuje socio-profesní identita "člena posádky". Podle mého výskumu je ze všech faktorů, které jsou za bezkonfliktní soužití členů posádky zodpovědné, nejdůležitější sdílená komunikace a systém hodnot. Proto se ze všech oblastí, ve kterých můžeme pozorovat socio-profesní identitu členů posádky blíže, věnuji pravidlům a normám, kterými se řídí, a specifickému dorozumívacímu jazyku posádky. Specifická verze...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 85 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.