Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie
Krejčíčková, Lucie ; Linhartová, Babeta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na současnou marketingovou strategii profesionálního hokejového klubu HC Vítkovice Ridera s cílem navrhnout změny v marketingové strategii, které by mohl klub využívat v nadcházející sezoně. Na základě teoretických poznatků je vypracovaná situační analýza, která vyhodnocuje nynější stav. Tato analýza je poté podpořena dotazníkovým šetřením. Závěrečná část práce je zaměřena na doporučení pro klub.
Analýza a návrh marketingové strategie hokejového klubu PSG Zlín
Adamík, Karel ; Adamík, Karel (oponent) ; Vyplašil, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie hokejového klubu. Teoretická část se zaměřuje na obecnou teorii marketingu, specifika a trendy sportovního marketingu. Praktická část analyzuje současnou situaci klubu a výsledky dotazníku, který slouží jako podklad pro návrh zlepšení marketingové komunikace vůči fanouškům.
Vnímání hodnoty značky klubu HC Sparta Praha jejími fanoušky
Tománek, Dominik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Vnímání hodnoty značky klubu HC Sparta Praha jejími fanoušky Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit, jak fanoušci klubu HC Sparta Praha vnímají hodnotu této značky. Výzkum bude proveden na základě kvantitativního výzkumu, jenž bude prováděn konkrétně metodou elektronického dotazování. Metody: Samotná diplomová práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem, konkrétně tématem brand equity, a pro zjištění vnímání hodnoty značky HC Sparta Praha je použit marketingový výzkum založený na kvantitativním způsobu dotazování, konkrétně se jedná o dotazování elektronické. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že fanoušky klubu HC Sparta Praha jsou v drtivé většině muži, z nichž velká část klub podporuje více jak 10 let. Tato skupina fanoušků je k tomuto klubu velmi loajální, což se projevuje jak v četném navštěvování domácích utkání HC Sparta Praha, nákupu merchandisingových předmětů, tak v neposlední řadě také ve skutečnosti, že být fanouškem klubu HC Sparta Praha pro ně představuje nejdůležitější důvod, z kterého domácí zápasy HC Sparta Praha navštěvují. Naopak dle zjištěných výsledků se jako největší současný problém klubu HC Sparta Praha jeví budování jeho nové mladší fanouškovské základny. Klíčová slova: brand equity, image, loajalita, merchandising, zákazník, fanoušek
Vnímání sportovního produktu v podobě domácího fotbalového utkání AC Sparta Praha
Talácko, Václav ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Veselý, Kamil (oponent)
Název: Vnímání sportovního produktu v podobě domácího fotbalového utkání AC Sparta Praha. Cíle: Hlavním cílem práce bylo na základě provedeného výzkumu popsat, jakým způsobem vnímali kluboví permanentkáři pro sezonu 2021/2022 návštěvu domácích utkání - jaký vliv měly po dobu sezony na jejich návštěvu faktory jako pandemie covid-19, zvýšené náklady na život spojené s ekonomickou krizí, sportovní výsledky klubu, jak byli spokojeni se zápasovými službami, jak vnímali marketingovou komunikaci klubu, práci se značkou a další. Metody: Výzkum byl proveden formou elektronického dotazování. Jednalo se tedy o kvantitativní výzkum. Výsledky: Hlavní překážkou pro respondenty při návštěvě domácích utkání byla pandemie covid-19. Z hlediska nákazy se však 92 % z nich cítilo bezpečně. Pracovní povinnosti byly problémem pro pouhých 22 % z nich. 12 % respondentů vidělo jako problém zvyšující se životní náklady. Klubovou komunikaci, nabídku vstupenek hodnotili respondenti velice pozitivně. Jisté rezervy byly zjištěny v oblasti stadionových služeb při utkání (parkování, občerstvení, bezpečnost na stadionu apod.). Klíčovým zjištěním však byla ochota permanentkářů přenechat své místo v případě, že se nemohou zúčastnit daného utkání, na což byl klub schopen velmi dobře zareagovat. Dle výzkumu je také velice dobře popsán...
Cestovní chování fanoušků českých fotbalových klubů
Dvořák, Filip ; Marada, Miroslav (vedoucí práce) ; Burda, Tomáš (oponent)
V práci popisujeme cestovní chování fotbalových fanoušků na základě rešerše odborné literatury a autorského dotazníkového šetření. Cílem této práce je popsat, co vede fanoušky k návštěvě fotbalových stadionů. Víme, že v Česku je mnoho příznivců fotbalových klubů, ale také že jejich chování je často velmi různorodé. Počínaje například četností návštěv podporujících svůj oblíbený klub při domácích a venkovních utkáních. Předpokládáme, že podpora na domácím stadionu bude podstatně vyšší. Ale zajímavější pro nás budou hlavně vyjížďky fotbalových fanoušků. Ať už za podporou svého oblíbeného týmu na venkovní utkání v Česku nebo při dalekých přeshraničních cestách. Není výjimkou, aby jedinec podporoval svůj klub, který se nachází ve velké vzdálenosti od jeho bydliště. Předpokládáme, že velké pražské kluby budou mít fanouškovskou základnu rozmístěnou více po republice, zatímco provinční kluby, jako např. Viktoria Plzeň nebo Sigma Olomouc, budou mít fanoušky více koncentrované ve svém kraji. Zjišťovat proto chceme četnost vyjížděk, jaký dopravní prostředek zvolí, s kým se dopravují atd. Ale také kolik času stráví ve městě a zda spolu s utkáním navštíví nějaké pamětihodnosti, či třeba obchody. Velmi specifickou skupinou budou zápasy v evropských pohárech, které české kluby pravidelně hrají a na které se...
Sport vs. eSport: motivy sledovanosti z pohledu fanoušků
Hampel, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jarošík, Richard (oponent)
Název: Sport vs. eSport: motivy sledovanosti z pohledu fanoušků Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je najít společné nebo rozdílné prvky sportu a esportu, které motivují fanoušky k jeho sledování. Splnění hlavního cíle předchází výběr vhodných motivů. Následně, díky správnému a cílenému působení na jednotlivé motivy, mohou funkcionáři a jednotliví manažeři rozšiřovat a spravovat členskou základnu. Metody: Výzkum byl proveden kvantitativní metodou dotazování v elektronické podobě. Ke sběru dat byl použit elektronický dotazník, distribuovaný přes sociální sítě, díky kterému bylo možné získat odpovědi od 144 respondentů. Výzkumný vzorek byl složen z fanoušků sportu a esportu. Výsledky: Výzkum přinesl bližší pohled na motivy, které vedou fanoušky sportu a esportu k jeho sledování. Výzkum také odhalil podobnost mezi odvětvím sportu a esportu, díky kterému bude možné využít marketingové metody z oblasti sportu na nově rozvíjející se esportové prostředí. Výsledky výzkumu mohou také sloužit marketingovým specialistům, aby mohli vybrat nejpoužitelnější motivy a vytvořit cílená marketingová sdělení. Klíčová slova: fanoušek, motivy, sledování, hráč, hry, tvrzení
Punk: History, main features and subculture
Šimková, Anna ; Vít, Radek (vedoucí práce) ; Červinková Poesová, Kristýna (oponent)
Shrnutí Bakalářská práce pojednává o hudební historii punku a o hlavních představitelích první punkové generace, zejména o kapele the Sex Pistols, poskytuje srovnání současných a původních punkových stoupenců, vytváří přehled hlavních znaků a činností spojených s punkem, zkoumá definice slova 'punk' a popisuje, jak členové punkové subkultury jednají. Práce se zaměřuje také na propojení punku a politických názorů, což je v tomto hudebním žánru stěžejní. Názory autorů literatury jsou porovnávány se zkušenostmi autorky práce. Obsah práce je komplexní, zahrnuje ty nejpodstatnější rysy punkového hnutí. Klíčová slova: punk, the Sex Pistols, kapela, hudba, fanoušek, subkultura
Subkultura fotbalových fanoušků v ČR
Vršecká, Michala ; Kubišová, Zuzana (vedoucí práce) ; Stracený, Josef (oponent)
NÁZEV: Subkultura fotbalových fanoušků v ČR AUTOR: Michala Vršecká KATEDRA (ÚSTAV) Katedra občanské výchovy a filosofie VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Zuzana Kubišová ABSTRAKT: Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu fotbalových fanoušků Bohemians Praha 1905. Je rozdělena do dvou hlavních částí. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, jakými jsou identita, rituál, hra, fotbal a klub Bohemians Praha 1905. Dále jsou zde specifikovány teoretické koncepty jako koncept My a Oni či koncept davového chování. V empirické části byla nejprve popsána výzkumná strategie, tedy strategie kvalitativního výzkumu, metoda sběru dat, výběr výzkumného vzorku a možná kritika výzkumu. Následná analýza dat mi pomohla odpovědět na hlavní výzkumnou otázku a zjistit tak základní charakteristiky fotbalových fanoušků Bohemians Praha 1905. KLÍČOVÁ SLOVA: subkultura - identita - fotbal - fanoušek - Bohemians Praha 1905
Komunikační aktivity hokejového klubu HC Lev Praha v sezoně 2013/2014
Kristenová, Alice ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Cílem této práce je představení hlavních komunikačních aktivit hokejového klubu HC LEV Praha v sezoně 2013/2014 a jejich následné kritické zhodnocení. Úvodní kapitoly jsou věnovány charakteristice marketingové komunikace s přihlédnutím ke specifikům sportovního průmyslu a dále krátkému představení hokejového klubu. Samotné jádro práce, které se věnuje konkrétním komunikačním aktivitám klubu ve sledovaném období, je v závěru doplněno o kritický pohled a zhodnocení. To je založeno především na analýze facebookových dat, údajích o návštěvnosti domácích zápasů a porovnání s komunikačními aktivitami vybraných klubů NHL, jejichž marketingové strategie, včetně těch komunikačních, bývají na velmi vysoké úrovni. Z tohoto porovnání také vychází komunikační doporučení, jež jsou zmíněna v závěrečných kapitolách. Právě ucelený pohled na vnější komunikaci HC LEV Praha, její kritické zhodnocení a následná komunikační doporučení jsou největším přínosem této práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.