Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie
Krejčíčková, Lucie ; Linhartová, Babeta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na současnou marketingovou strategii profesionálního hokejového klubu HC Vítkovice Ridera s cílem navrhnout změny v marketingové strategii, které by mohl klub využívat v nadcházející sezoně. Na základě teoretických poznatků je vypracovaná situační analýza, která vyhodnocuje nynější stav. Tato analýza je poté podpořena dotazníkovým šetřením. Závěrečná část práce je zaměřena na doporučení pro klub.
Návrh marketingové strategie
Krejčíčková, Lucie ; Linhartová, Babeta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na současnou marketingovou strategii profesionálního hokejového klubu HC Vítkovice Ridera s cílem navrhnout změny v marketingové strategii, které by mohl klub využívat v nadcházející sezoně. Na základě teoretických poznatků je vypracovaná situační analýza, která vyhodnocuje nynější stav. Tato analýza je poté podpořena dotazníkovým šetřením. Závěrečná část práce je zaměřena na doporučení pro klub.

Viz též: podobná jména autorů
8 LINHARTOVÁ, Barbora
8 Linhartová, Barbora
2 Linhartová, Beáta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.