Název: Vnímání hodnoty značky klubu HC Sparta Praha jejími fanoušky
Překlad názvu: Fans Perception of the brand equity of the HC Sparta Praha
Autoři: Tománek, Dominik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand equity; fanoušek; image; loajalita; merchandising; zákazník; brand equity; customer; fan; image; loyalty; merchandising

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/182516

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-532036


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet