Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Concept for Establishment of a Training Centre Financed by European Funds
Lomnická, Mária ; Veselý, Marek (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
The introduced diploma thesis suggests a business plan for new activities of a middle entrepreneur, financed by European Structural Funds. The target is to build a training centre for public, the applicant is educational institution. The first part of thesis deals with theoretical aspects of European Structural Funds topic, second part composes own business plan suggestions.
Návrh systému vytápění základní školy
Pánková, Pavlína ; Vyhlídalová, Karolína (oponent) ; Horká, Lucie (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh vytápění stávajícího objektu základní školy. Práce se skládá ze třech částí. V první teoretické části se zabývám způsoby přenosu tepla, vliv zákrytů na otopná tělesa a určením výkonu sálavé a konvekční složky. Druhá výpočtová část řeší návrh vytápění vzdělávacího zařízení ve třech variantách návrhu zdroje tepla. Varianta jedna se skládá ze šesti tepelných čerpadel. Druhá varianta zohledňuje kombinaci přímého výparu pro vzduchotechnické jednotky a vytápění pomocí tepelných čerpadel. Třetí varianta počítá s instalací plynových kondenzačních kotlů. V závěru druhé části je sepsána technická zpráva, přiložená výkresová dokumentace a příloha s návrhem vytápění bytu. Poslední třetí část se věnuje experimentálnímu měření, ve kterém byl zjišťován vliv předsazené desky na výkon otopného tělesa.
Role morální odpovědnosti v kontextu ústavní péče o dítě
PŘÍHODOVÁ, Denisa
Diplomová práce se zabývá Rolí morální odpovědnosti v kontextu ústavní péče o dítě ze znevýhodněného prostředí. Práce detailně rozebírá možný vliv psychické deprivace a špatné socializace dítěte na jeho jednání v dospívání, které není slučitelné s normami společnosti do té míry, že musí být odebrán do ústavní výchovy. Cílem práce je zmapovat význam morální odpovědnosti ve výchově dítěte. Tento cíl zahrnuje jak upozornění na důležitost odpovědnosti rodiče ke svému dítěti, tak i důležitost odpovědnosti samotného dítěte. V případě, kdy osvojená odpovědnost dítěte není dostačující pro běžný život ve společnosti, je poukázáno na význam ústavní péče, konkrétně výchovných ústavů. Zásadním poznáním vycházejícím z této diplomové práce je fakt, že nedostatek morální odpovědnosti rodičů může způsobit nevhodné jednání jejich dětí a je sám o sobě přenášen na další generaci, čímž se tvoří uzavřený kruh, ze kterého je velmi obtížné vystoupit. Veškeré diskutované poznatky z teoretických zdrojů byly podpořeny osobní zkušeností z praxe sociálního pracovníka při práci s rodinami ze znevýhodněného prostředí.
Co tvoří obraz mateřské školy v očích rodičů
Šebestová, Jana ; Opravilová, Eva (vedoucí práce) ; Loudová Stralczynská, Barbora (oponent)
Výběr mateřské školy je prvním životním krokem do světa. Vybírání mateřské školy dle programu, věkového složení pedagogického sboru, velikosti mateřské školy nebo dostupnosti od bydliště, jsou některé z mnoho kritérií, podle kterých rodiče vybírají mateřskou školu pro své dítě. Diplomová práce na téma " Co tvoří obraz mateřské školy v očích rodičů" je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje a charakterizuje jednotlivé prvky image, předškolní instituci a jejich obraz v určitém období a přibližuje první momenty před vstupem do mateřské školy. Praktická část popisuje realizaci výzkumného šetření, které je zaměřeno na kritéria výběru mateřské školy, očekávanost rodičů od mateřských škol, pohled rodičů na předškolní vzdělávaní, ale také představy pedagogických pracovnic na image. Jednotlivé kapitoly v praktické části se zaměřují i na charakteristiku jednotlivých mateřských škol, podrobnou analýzou dat, celkovou analýzou dat a vyhodnocením třech dotazníků. Závěrem práce je celkové shrnutí všech výsledků šetření a různých poznatků a návrh pro tvorbu obrazu mateřských škol.
Analýza současné nabídky a poptávky po profesním vzdělávání začínajících ředitelů mateřských škol
Polláková, Markéta ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá porovnáním nabídky a poptávky po profesním vzdělávání začínajících ředitelů mateřských škol v souvislosti s nelehkým obdobím na počátku jejich nástupu na vedoucí pozici. Současná doba plná změn a příležitostí přeje připraveným a ti, kdo jsou připraveni, se následně dokáží v nových rolích lépe a rychleji zorientovat. Teoretická část práce vychází z odborné literatury, zákonů a dalších dostupných zdrojů. Praktická část analyzuje poznatky získané dotazníkovými šetřeními, kdy jeden typ dotazníku je vytvořen pro ředitele mateřských škol, kteří jsou ve funkci méně než dva roky a druhý typ dotazníku je určen vzdělávacím institucím. Cílem práce je zjistit aktuální nabídku vzdělávacích institucí v oblasti profesního vzdělávání začínajících ředitelů škol a tuto nabídku porovnat se zájmem o profesní vzdělávání z pohledu začínajících ředitelů. Sekundárně bude vytvořena nabídka profesního vzdělávání určená kandidátům usilujícím o post ředitele a začínajícím ředitelům mateřských škol tak, aby pro ně byla časově dostupná, zajímavá a využitelná v praxi. Na základě analyzovaných poznatků bude následně vytvořen přehled oblastí, o které mají ředitelé největší zájem. Dále bude zjištěno, zda jsou nějaké překážky, které jim ve vzdělávání brání a zda je pro ně profesní vzdělávání přínosné....
Problematika zneužívání návykových látek ve vybraném výchovném ústavu
FABEŠOVÁ, Eva
Bakalářská práce se zabývá aktuální problematikou zneužívání návykových látek dívkami ve Výchovném ústavu Jindřichův Hradec, ve kterém jsou umístěné dívky na základě soudního rozhodnutí. Teoretická část se zaměřuje na problematiku závislosti na návykových látkách, dále na ústavní výchovu, poruchy chování a v poslední kapitole jsou popsány typy prevence. Další samostatnou kapitolou jsou druhy návykových látek, které jsou rozděleny na legální a nelegální drogy.Pro praktickou část byl použit kvalitativní výzkum a informace z tohoto výzkumu byly zpracovány v designu případových studií. Aby výsledky výzkumu byly přehledné, byly zpracovány tabulky a graf, ve kterých jsou získaná data prezentována. Na konci bakalářské práce nalezneme diskuzi a poté závěr.
Školy a školská zařízení - za školní rok 2014/2015
Český statistický úřad
Souhrnné tabulky za předškolní, základní, střední a vyšší odborné vzdělávání, za vysoké školy, základní umělecké školy, dále za zařízení pro výkon ústavní ochranné péče i dětské domovy.
Plný text: Stáhnout plný textPDF

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.