Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace efektivity online reklamních kanálů na příkladu prodeje tištěné kuchařky
Novák, Petr ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komparací efektivity reklamních nástrojů dostupných on-line. Teoretická část se zabývá charakteristikou v práci zkoumaných reklamních kanálů a představuje nástroj pro měření návštěvnosti Google Analytics společně s jeho funkcemi umožňujícími hlubší porozumění zásluhovosti různých zdrojů návštěvnosti na provedených konverzích. V praktické části jsou srovnávány placené reklamní kanály - Sklik, Google Adwords a Facebook reklamy a organické výsledky vyhledávání. Práce zkoumá chování uživatelů na webových stránkách, s důrazem na efektivitu kampaní vyjádřenou ukazateli konverznosti. Pomocí segmentace jsou komparovány dosažené výsledky podle věkové skupiny, lokality či pohlaví. V závěrečném vyhodnocení zasazuje autor výsledky zkoumání do celkového kontextu s důrazem na provázanost jednotlivých marketingových aktivit a analýzu vlivů, které hrají ve vyhodnocování efektivity roli.
Bannerová reklama v online marketingu a její vliv na internetové uživatele
Musil, Lukáš ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Bakalářka práce je zaměřena na tematiku bannerové reklamy v rámci online marketingu a její vliv na internetové uživatele. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována obecným poznatkům o bannerové reklamě. Rozebírá důvody využití bannerové reklamy, její jednotlivé typy, cílení a nákup bannerové reklamy na internetu. Tato témata jsou rozdělena do jednotlivých kapitol, které jsou zaměřeny především na pohled na bannerovou reklamu ze strany inzerentů. Dvě závěrečné kapitoly teoretické části se věnují se tématům, která více souvisejí s rolí uživatelů a jedná se o adblocking, anti- adblocking a bannerovou slepotu. Tyto pojmy jsou v práci rozebrány a je popsán jejich vliv na internetové prostředí. V případě bannerové slepoty jsou navíc využity zahraniční studie k popisu faktorů bannerové reklamy, které mohou tento jev ovlivnit. Praktická část obsahuje empirickou analýzu odlišných velikostí bannerové reklamy na základě anonymizovaných dat z proběhlých reklamních kampaní v systémech AdWords a Sklik. Analýza zahrnuje vyhodnocení nejefektivnějších formátů v rámci systémů a následně se zabývá rozborem vztahu velikosti bannerové reklamy na její efektivitu. Výsledky naznačují, že efektivita zkoumaných velikostí bannerů může být v reklamních systémech velmi odlišná.
Trendy prodeje reklamního prostoru na českém online mediálním trhu
Frantová, Nikol ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Diplomová práce Trendy prodeje reklamního prostoru na českém mediálním trhu se zaměřením na programatické obchodování se zabývá využitím automatizovaných, tzv. programatických metod obchodování s mediálním reklamním prostorem na českém trhu. Práce zkoumá, v jaké míře je tato metoda na českém mediálním trhu etablována a implementována a jaká je podoba českého programatického ekosystému. V první části práce je vymezen teoretický rámec problematiky programatického obchodování, zaměřený na vysvětlení principu fungování této metody. V kapitole je programatický obchod definován a ustanoven v rámci jednotlivých typů metod obchodování s mediálním reklamním prostorem. Dále jsou definovány role jednotlivých tržních subjektů v rámci programatického obchodování a také jsou v kapitole charakterizovány technologické platformy, které zajišťují funkčnost a chod automatizovaných obchodů. Nakonec jsou vymezeny jednotlivé typy transakčních metod programatického obchodování, jejichž praktické využití je zkoumáno dále v rámci výzkumné kapitoly. Práce obsahuje podrobnou kapitolu s popisem výzkumných metod, jež zahrnují datovou analýzu, kvalitativní průzkum a rešerši odborných knih a oborových materiálů. V metodologické kapitole jsou blíže definovány zdroje tržních dat, sledované proměnné, sledované regiony a časové...
Real time bidding jako nový způsob nákupu plošné reklamy
Götthans, Ondřej ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Ručinský, Rastislav (oponent)
Diplomová práce představuje RTB jako nový způsob nákupu plošné reklamy. Teoretická část vymezuje trh displejové reklamy, srovnává jednotlivé způsoby nákupu reklamy a hlouběji představuje fungování jednotlivých subjektů v rámci RTB ekosystému. V aplikační části je metodou hloubkových rozhovorů, analýzou primárních dat od DSP platformy Adform a obsahovou analýzou charakterizován a srovnán český trh s vybranými trhy střední a východní Evropy. Prostřednictvím expertních rozhovorů je současně nastíněn budoucí vývoj RTB na českém trhu. Na základě srovnání a analýzy výsledků retargetingových kampaní u vybraného subjektu jsou identifikovány nedostatky současného řešení a navrhnuta s pomocí expertů vhodná úprava retargetingové strategie.
Vnímání aktuálních trendů online reklamy se zaměřením na retargeting
Říhová, Terezie ; Huněk, Filip (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Diplomová práce obsahuje komplexní pohled na současnou podobu internetové reklamy v souvislosti s možnostmi, které s sebou nese nepřetržitý technologický vývoj soudobé společnosti. Internetová inzerce a její rozsah je nahlížena z marketingové perspektivy i v kontextu mediálních studií. Společně s historií online reklamy představuje diplomová práce vývoj internetového trhu a v těchto souvislostech je poukázáno na dosah online reklamního průmyslu. Čtenáři jsou seznámeni se základními typy online reklamy, platebními modely a způsoby nákupu internetové inzerce. Práce se podrobně věnuje moderním trendům, jako jsou programatický nákup reklamy, behaviorální cílení, retargeting a řada dalších, které jsou zkoumány z pohledu inzerentů, zprostředkovatelů internetového obsahu i samotných uživatelů, jejichž soukromí je těmito trendy z určitého pohledu narušeno. Pro poukázání na složitost dané problematiky práce obsahuje i hlubší technologické informace, v závěru teoretické části se dotýká také intenzivně diskutovaného tématu blokování reklamy. K vytvoření širšího závěru o řešeném tématu je součástí práce také interpretace dotazníkového šetření zaměřeného na běžné uživatele a prezentace poznatků ze strukturovaného dotazníku, který byl určen předním českým odborníkům z oblasti online marketingu.
Blokování internetové reklamy a jeho hrozby
Komárek, Tomáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Bartůněk, Ondřej (oponent)
Tato práce se zabývá jevem blokováním reklamy na internetu. Popisuje, jaké má reklama na internetu postavení v rámci marketingové komunikace a představuje trend blokování reklamy. Práce je věnovaná odhadu budoucího vývoje obchodu s internetovou reklamou s ohledem na blokování reklamy a sestavení návrhu doporučení pro vydavatele obsahu. V práci je zhodnocena současná situace blokování reklamy na internetu v České republice a v zahraničí. Práce analyzuje chování uživatelů internetu a způsoby použití blokujících nástrojů. Přínosem této práce je zhodnocení trendu blokování reklamy na internetu, odhadnutí dalšího vývoje internetové reklamy a návrh řešení pro vydavatele na základě expertních rozhovorů.
Online marketingová strategie vybrané firmy
Fogl, Zdeněk ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Hlavním cílem práce je zhodnocení online kampaně, která je spjata s jednou z produktových řad firmy LEGO Group zvanou LEGO DUPLO. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se věnuje prostředí internetu v ČR a výhodám online reklamy jako celku. Druhá kapitola charakterizuje společnost LEGO Group, produktovou řadu LEGO DUPLO a její specifika z hlediska cílových skupin a online marketingové komunikace. Třetí kapitola je rozdělena do dvou částí, kde je první část věnována hlavnímu online komunikačnímu kanálu - webový portál DUPLOsvet. Druhá část již zaměřena na analýzu vybrané kampaně a použitých marketingových nosičů. Čtvrtá a zároveň poslední kapitola shrnuje nasbírané poznatky, nabízí celkové hodnocení a prezentuje návrhy možných zlepšení.
Internetový marketing
KARBULKA, Tomáš
Tato diplomová práce poskytuje komplexní pohled na internetový marketing využívaný internetovým obchodem. Cílem této diplomové práce je vypracovat na základě analýzy jednotlivých marketingových nástrojů na internetu konkrétní návrhy a doporučení pro optimalizaci internetového marketingu, který Internetový obchod využívá.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.