Název: Real time bidding jako nový způsob nákupu plošné reklamy
Překlad názvu: Real time bidding as a new way of buying media
Autoři: Götthans, Ondřej ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Ručinský, Rastislav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Demand Side Platform; Displejová reklama; Real time bidding; Supply Side Platform; Demand Side Platform; Display advertising; Real time bidding; Supply Side Platform

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69782

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359807


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet