Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 877 záznamů.  začátekpředchozí868 - 877  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Budování loajality zákazníka ke značce Linde
Hájková, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá budováním loajality zákazníka ke značce Linde. První kapitola této práce popisuje typy komerční komunikace, ATL a BTL marketingové komunikace a specifika mezi B2B a B2C. Druhá kapitola se zabývá značkou v rámci budování dlouhodobého vztahu se zákazníky. Třetí kapitola se zabývá zákazníky a spokojeností zákazníků. Čtvrtá kapitola vysvětluje význam termínu "loajalita" a popisuje CRM. Pátá kapitola se soustředí na věrnostní programy obecně. Šestá kapitola představuje společnost Linde Gas, a.s. a její věrnostní program, který je popsán podrobně v sedmé kapitole. Poslední kapitola je o vyhodnocení věrnostního programu a komunikace značky Linde. Na závěr navrhuji změny do budoucna.
The analysis of the customer of a selected company and his typology
Kováčiková, Petra ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Cílem tyhle práce je vytvořit konkrétní typologii spotřebitelů - stomických pacientů zmíněné společnosti Stomacare, a.s. Teoretická část se zaměřuje na řízení vztahů se zákazníkem. Praktická část je rozdělena na dvě části. První část se zabývá zpracováním dat z kvantitativního hlediska. Druhá část vychází z osobných zkušeností v komunikaci se zákazníkmi - koncovými uživateli pomůcek, převážně nesoucích kvalitativní informaci, a teda zaměřena na typologii zákazníka z pohledu jeho životního stylu, životních postojů a chování se v konkrétních situacích. Konečným výsledkem má být ucelena typologie zákazníka firmy Stomacare, a.s., a to jak z pohledu exaktních dat, tak i z pohledu psychologie zákazníka.
Comparation of the institutions of customer protection in the Czech Republic, Slovak Republic and the European Union
Juriková, Ľubomíra ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Obsahem bakalářské práce je vymezení a charakteristika institucionálního rámce ochrany spotřebitele v České republice, Slovenské republice a Evropské unii. Cílem práce je kromě charakteristiky jednotlivých národních orgánů a komparace důležitých aspektů ochrany spotřebitele v obou zemích také poukázání na vliv členstva v mezinárodním společenství Evropské unii.
Optimalisation options of customer processes
Harušťáková, Pavlína ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Caban, Ivan (oponent)
Diplomová práce se zaobírá vytvořením návrhů na možnosti optimalizace zákanických procesů ve Železniční společnosti Slovensko,a.s. V teoretické části práce definuje vybrané základní požadavky manažerstva kvality,objasňuje pojem spokojenost zákazníků,měření kvality,procesní přístup a zlepšování. Nastiňuje možnosti východisk optimalizace zákaznických procesů, kterými jsou jejich vymezení,důkladná analýza a stanovení měřitelných kritérií a nakonec navrhuje samotnou optimalizaci. Práce navazuje na výsledky dotazníkového šetření bakalářské práce.
Hodnota pro zákazníka jako indikátor konkurenční úspěšnosti produktu
Jenka, Jiří ; Theodor, Michal (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Cílem práce je kvantifikovat hodnotu pro zákazníka v marketingovém, inovačním a univerzálním pojetí pro konkrétní produkty. Hodnocenými produkty jsou přenosné počítače neboli notebooky. Data pro práci získám prostřednictvím dotazníků. Skupinou respondentů jsou studenti 5. ročníků, přičemž zastoupení pohlaví je rovnocenné. Kvantifikovaná hodnota pro zákazníka bude konfrontována s komerční úspěšností konkrétních produktů. Cílem práce je vyvrátit, či potvrdit hypotézu, že hodnota pro zákazníka může být považována za indikátor komerční úspěšnosti produktu.
Analysis of Claims in Renault Česká republika, Inc. and Proposals for Improvement
Oravcová, Lenka ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Radoň, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je zanalyzovat a zhodnotit reklamace společnosti Renault Česká republika, a.s. pomocí doporučení managementu kvality a nástroje na řízení kvality, Paretové analýzy, a navrhnout opatření na redukci příčin jejich vzniku. V mojí práci hodnotím reklamace společnosti Renault Česká republika, a.s. za roky 2006, 2007 a 1. polovinu roku 2007 a navrhuji řešení, které by mohlo pomoci k zvýšení spokojenosti stálých i budoucích zákazníků.
Implementace SMJ dle normy ČSN EN ISO 9001:2001 na městském úřadě
Vašíček, Ondřej ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Tato diplomová práce obsahuje analýzu managementu jakosti ve veřejné správě, konkrétně na městském úřadě Města Třebíče. Klade si za cíl definovat zákazníka městského (respektive obecního) úřadu, provést analýzu současného stavu systému jakosti a vytvořit doporučení, která povedou k úspěšné certifikaci podle normy ČSN EN ISO: 9001:2001.
Budování věrnosti zákazníků
Malachová, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce pojednává o významu věrného zákazníka pro firmu. Zabývá se faktory, které ovlivňují věrnost zákazníka, a problematikou získání a udržení si stálého zákazníka. Praktická část práce obsahuje výzkum týkající se vnitrostátní autobusové dopravy STUDENT AGENCY, s. r. o., který analyzuje věrnost jejich zákazníků a přináší návrhy na zlepšení strategie při získávání stálých klientů.
Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce
Háková, Hana ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Kašová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá preferencemi zákazníků při výběru prodejny a skutečnostmi, které ovlivňují jejich rozhodnutí při výběru místa nákupu. Výzkum je proveden mezi respondenty v okrese Tábor a to na základě mnou vytvořeného dotazníku. Výsledky jsou porovnány s celorepublikovým výzkumem.
Spokojenost zákazníků
Fenclová, Jana ; Hebák, Petr (vedoucí práce) ; Průšová, Petra (oponent)
Cílem této diplomové práce je předvést využití statistických metod k hlubšímu poznání spokojenosti a loajality zákazníků velké společnosti. Především jde o pochopení zákaznického chování a nalezení zásadních podnětů, které mohou ovlivňovat spokojenost zákazníků se společností, jejíž služby využívá. Práce je členěna do tří kapitol, které se skládají s oddílů a pododdílů. Podle struktury jí lze rozčlenit na dvě základní části, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se skládá z první a druhé kapitoly. První kapitola se věnuje marketingovému výzkumu zaměřeného na spokojenost zákazníka. Popisuje základní přístupy měření, výběr vzorku zákazníků, strukturu dotazníků, techniku sběru dat a vybrané metody z praxe. Druhá kapitola obsahuje vybrané statistické metody, konkrétně jde o korelační analýzu, regresní analýzu, faktorovou analýzu a modely strukturálně lineárních vztahů. Praktická část je reprezentována pro tuto práci klíčovou třetí kapitolou. Na počátku může čtenář nejprve nalézt popis výběrového šetření a základní informace o analyzovaném výběrovém souboru. Získaná data jsou dále analyzována za použití nepříliš známé a zřídkakdy používané metody Walker, která nabízí zajímavou a efektivní možnost vyhodnocování informací o zákaznících. Právě představení a demonstrace metody Walker představuje nejen jádro, ale současně i hlavní cíl celé práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 877 záznamů.   začátekpředchozí868 - 877  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.