Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnota pro zákazníka jako indikátor konkurenční úspěšnosti produktu
Jenka, Jiří ; Theodor, Michal (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Cílem práce je kvantifikovat hodnotu pro zákazníka v marketingovém, inovačním a univerzálním pojetí pro konkrétní produkty. Hodnocenými produkty jsou přenosné počítače neboli notebooky. Data pro práci získám prostřednictvím dotazníků. Skupinou respondentů jsou studenti 5. ročníků, přičemž zastoupení pohlaví je rovnocenné. Kvantifikovaná hodnota pro zákazníka bude konfrontována s komerční úspěšností konkrétních produktů. Cílem práce je vyvrátit, či potvrdit hypotézu, že hodnota pro zákazníka může být považována za indikátor komerční úspěšnosti produktu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.