Název: Možnosti optimalizácie zákazníckych procesov v ZSSK, a.s.
Překlad názvu: Optimalisation options of customer processes
Autoři: Harušťáková, Pavlína ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Caban, Ivan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: kvalita; měřitelné kritéria; optimalizace; proces; procesní mapa; zákazník; customer; measurable criteria; optimalisation; process; process map; quality

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14665

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10635


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet