Název: Budování loajality zákazníka ke značce Linde
Překlad názvu: The Building of Customer's Loyalty Towards the Brand Linde
Autoři: Hájková, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM; komerční komunikace; loajalita; věrnostní program; značka; zákazník; brand; commercial communications; CRM; customer; loyalty; loyalty program

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15876

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11848


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet