Název:
Budování věrnosti zákazníků
Překlad názvu:
The creation of a loyal customer
Autoři:
Malachová, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce pojednává o významu věrného zákazníka pro firmu. Zabývá se faktory, které ovlivňují věrnost zákazníka, a problematikou získání a udržení si stálého zákazníka. Praktická část práce obsahuje výzkum týkající se vnitrostátní autobusové dopravy STUDENT AGENCY, s. r. o., který analyzuje věrnost jejich zákazníků a přináší návrhy na zlepšení strategie při získávání stálých klientů.The paper deals a meaning of a loyal customer concerning a firm. It is focused on the factors, which affect a loyalty of customer and on the difference between winning and keeping a loyal customer. The practical part contains the analysis relating domestic bus service STUDENT AGENCY, s. r. o.
Klíčová slova:
STUDENT AGENCY, s. r. o.; věrnost; zákazník; customer; loyalty; STUDENT AGENCY, s. r. o.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/11032