Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,662 záznamů.  začátekpředchozí1791 - 1800dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
CHLÁDEK, Lukáš
Diplomová práce je zaměřená na analýzu vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich zhodnocení ve vybraném podniku.
Návrh motivačního systému ve společnosti Clia, s.r.o.
Rauschová, Lenka ; Urban, Emil (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout vhodný motivační systém pro společnost Clia, s.r.o. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy motivace. Součástí práce je i analytické šetření, na jehož základě vyjdou najevo nedostatky společnosti. V závěru jsou navržena opatření na zlepšení motivačního systému společnosti tak, aby došlo ke zvýšení motivace a produktivity.
Komunikační mix podniku
Krejčí, Amálie ; Klimešová, Adéla (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zlepšení komunakčního mixu společnosti BEMETA DESIGN, s.r.o., především u programu HELP, který se zabývá výrobou koupelnových doplňků pro handicapované a pohyblivě omezené osoby. Práce je rozdělena na tři části. První teoretická část se zabývá základními termíny marketingu, ve druhé části zanalyzuji současný stav společnosti. Ve třetí části navrhuji změny na zvýšení úrovně komunikačního mixu společnosti.
The Study of the Contract Award in Selected Company
Ondrejičková, Jana ; PhD, Mario Kasagranda, (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
The bachelor´s thesis focuses on studies during the contract in company LPS, a. s. Theoretical part contains explanation of terms, which are relating to the contract. Practical part analyses the current state of the order. In conclusion, this thesis describes proposal to improve in terms of quality and delivery deadlines.
Komunikační mix společnosti Výtvarný-Shop.cz
Svobodová, Martina ; Mráz, Jaroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce si klade za úkol zhodnotit stávající situaci komunikačního mixu společnosti, která se zabývá prodejem výtvarných materiálů a pomůcek, a to ve dvou prodejnách a na internetovém obchodě. V teoretické části je stručně popsán marketingový mix a blíže vysvětlena jedna z jeho složek, komunikační mix. Tato problematika týkající se podniku je přiblížena v analytické části práce, kde je také vypracovaná podrobná tabulka inspirující se SWOT analýzou. Na základě provedených analýz jsou v poslední části práce vypracovány opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace podniku Výtvarný-Shop.cz.
Návrh komunikačního mixu pro Wellness Kuřim
Gavendová, Zdeňka ; Janoušek, Michal (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářské práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro společnost Wellness Kuřim. Teoretická část definuje základní pojmy v oblasti marketingu, dále obsahuje analýzu prostředí a popisuje marketingový mix, komunikační mix na základě zdrojů. Praktická část charakterizuje vybranou společnost, současný stav na základě provedených analýz mikroprostředí i makroprostředí a její dosavadní komunikační mix. V návrhové části je vytvořen komunikační mix společnosti, který vede ke zvýšení povědomí o firmě a jejich službách a ke zvýšení zisku.
Uplatnění marketingu v řízení firem
Šeda, Marek ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje problematiku řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku. Teoretická část je věnována charakteristice CRM koncepce a souvisejících pojmů. Praktická část se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingové komunikace a řízení vztahů se zákazníky. Na základě výsledků z této analýzy jsou formulována doporučení, která by měla přispět ke zlepšení situace ve zkoumané obchodní společnosti.
Návrh komunikační strategie pro společnost podnikající v gastronomii
Černý, Filip ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Hlavním cílem předkládané bakalářské práce je návrh změn v komunikační strategii podniku působící v oblasti gastronomie. Na základě realizované analýzy stávajícího stavu byla navrhnuta žádoucí opatření podporující vytyčenou strategii podniku.
Prevence a zvládání pracovních konfliktů
Miškaříková, Andrea ; Mlčková, Anna (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou pracovních konfliktů. Teoretická část je za-měřena na obecnou problematiku konfliktů. Následně jsou uvedeny komunikační zna-losti a dovednosti, které při správném zvládání mohou být prevencí vůči konfliktu. V praktické části je analyzován výzkum zabývající se komunikačními problémy mezi da-ňovými poradci a jejich klienty. Výzkum byl proveden pomocí dotazníků. Na základě zjištěných výsledků jsou navrhnuta opatření pro zlepšení.
Návrh zlepšení marketingu společnosti VMT Ecopack s.r.o.
Nováková, Lucie ; Vlček, Radim (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je orientována na oblast průmyslového trhu, kde jsem se snažila navrhnout patřičná opatření pro zlepšení marketingových aktivit společnosti VMT Ecopack s.r.o. V první části vysvětluji rozdíly mezi spotřebitelským a B2B marketingem, odlišnou komunikaci se zákazníky, segmentaci trhu, řízení vztahu se zákazníky atd. V dalším úseku se věnuji popisu společnosti VMT Ecopack s.r.o., jeho předmět podnikání, organizační strukturu, financování a další důležité informace k osvětlení problematiky. Co se týče návrhové části, pomocí různých metod a analýz jsem sestavila SWOT analýzu podniku, provedla průzkum uvnitř podniku a zaměřila se na zlepšení například podpory prodeje nebo komunikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,662 záznamů.   začátekpředchozí1791 - 1800dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.