Název: Návrh zlepšení marketingu společnosti VMT Ecopack s.r.o.
Překlad názvu: Recommendations on the Improvements for Marketing for the VMT Ecopack s.r.o.
Autoři: Nováková, Lucie ; Vlček, Radim (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B marketing; komunikace; průmyslový trh; segmentace; SWOT analýza; B2B marketing; business market; communication; segmentation; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/31691

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-248019


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet