Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace pro srovnávání cen produktů
Varadinek, Jakub ; Burget, Radek (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem aplikace pro automatické srovnávání cen zboží. Aplikace funguje na principu, kdy uživatel zadá vstup v podobě seznamu produktů a výstupem je seznam nabídek sledovaných prodejců pro všechny zadané produkty. Uživateli je dána možnost vytvořit si individuální nastavení pro jednotlivé webové stránky prodejců nebo využít vyhledávání na již existujících agregátorech cenových nabídek. Cílová skupina uživatelů jsou prodejci, distributoři a výrobci, kteří využijí získaná data pro sledování konkurence a vývoje cen na trhu.
Možnosti stanovení ceny IT zboží
Kacina, Michal ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Práce obsahuje teoretická východiska pro studium možností stanovení cen informačních produktů. Zdrojové oblasti jsou mikroekonomie, marketing, konkurenční výhoda a ekonomie informačních produktů. Na teoretickém základě jsou definovány omezení, na nichž je vytvořen model trhu. Práce analyzuje požadavky na systém pro podporu volby vhodné cenové strategie. Obsahuje detailní návrh prototypu systému, který je řešen robustně pro účely dalšího zdokonalování. Návrh popisuje vstupní parametry prototypu a jejich transformaci na užitečné výstupy, které pokrývají základní charakteristiky informačních produktů. Navržený prototyp je implementován. Práce zahrnuje demonstraci užití prototypu a možné směry zlepšení, které vedou k validitě modelu.
Analýza činností účetní kanceláře a jejich vliv na cenovou strategii
Ošlejšková, Petra
Ošlejšková, P. Analýza činností účetní kanceláře a jejich vliv na cenovou strategii. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Tato diplomová práce se zabývá cenovou strategií vybrané účetní kanceláře. Analýza cenové strategie je provedena sestavením vícerozměrného regresního modelu stanovujícího cenu na základě rozlišení činností prováděné pro klienty na administrativu, účetnictví a zpracování mezd. Model je následně porovnán se skutečně stanovenými cenami. V práci je také srovnána úroveň mezd ve společnosti s mediánem České republiky. V závěru je navrhnuta cenová strategie pro podnik, zohledňující výši nákladů a úroveň mezd v podniku, a stanovena doporučení pro tvorbu cenové strategie v celém odvětví účetních služeb.
Marketingový plán nově vznikajícího fitness centra
Dušek, Vojtěch ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový plán nově vznikajícího fitness centra Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán pro nově vznikající fitness centrum v okresu Karlovy Vary, díky kterému bude toto fitness centrum dlouhodobě prosperovat a bude oblíbené veřejností. Metody: Práce bude kombinací kvalitativně kvantitativního výzkumu. Pro výzkum kvalitativní bude stěžejní metodou pozorování, které se pokusím doplnit o neformální rozhovory se zaměstnanci konkurenčních fitness center. Kvantitativní výzkum bude reprezentován písemným dotazováním. Na základě zjištěných informací sestrojím Porterův model pěti sil, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Výsledky: Marketingový výzkum byl simulován za stejných podmínek, v průběhu dvou let. Dále byl řešen komparativní metodou, která potvrdila, že konkurenční prostředí na Karlovarsku není příliš intenzivní. Pro zákazníka je nejdůležitější kvalita vybavení a pestrá, moderní nabídka služeb, které se mu příliš nedostává a spokojenost s nabídkou konkurenčních fitcenter klesá. Z výsledků výzkumu i analýz konkurence, či Porterova modelu pěti sil je patrné, že je na trhu prostor pro vznik nového fitness centra. Klíčová slova: Marketingové cíle, cenová strategie, sportovní služby, konkurence, loajalita zákazníka, analýzy
Marketingová strategie sportovní akce Gigathlon Czech
Klečková, Markéta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
7 Abstrakt Název: Marketingová strategie sportovní akce Gigathlon Czech Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii, která by měla vést ke zvýšení počtu účastníků sportovní akce Gigathlon Czech. Součástí této marketingové strategie budou i jednotlivé prvky strategie komunikační a cenové, a to z pohledu tvorby výše ceny startovného. Metody: Při zpracování této práce bylo využito metod deskripce odborných zdrojů, analýzy a syntézy, komparace. Jako doplnění těchto metod bylo využito primárního a sekundárního sběru dat. Deskripce odborných zdrojů byla využita v kapitole Teoretická východiska. Dále bylo provedeno výzkumné pozorování, analýza švýcarského modelu, oblíbenosti sportu v České republice, analýza účastníků sportovní akce Gigathlon Czech, analýza návratnosti účastníků, konkurenčních závodů a SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce je marketingový plán, který byl sestaven pro aktuální ročník 2019 a obsahuje návrhy, které by se dále mohly aplikovat na ročníky 2020 a 2021. Je sestaven z hlavních a dílčích kroků. Hlavní kroky zahrnují úpravu konceptu ve formě rozšíření kategorií a úpravu výše startovného, tyto kroky se již podařilo aplikovat na nadcházející ročník akce. Dřívější určení lokality a vymezení cílové skupiny slouží jako podklad pro následující...
Cenová strategie firmy pod vlivem rozvoje digitálních technologií
Jančíková, Kateřina
Článek popisuje vliv digitálních technologií a jejich využití v cenových strategiích firem. Jejich rozvojem došlo ke změnám v cenových strategiích především v sektoru služeb. Technologie umožnily zavedení dynamické ceny, která výrazně zvýšila obrat leteckých společností. Prostřednictvím digitálních technologií můžeme získat široké spektrum informací o klientech a díky tomu přizpůsobit cenu konkrétnímu zákazníkovi. Budoucnost využití digitálních technologií je pak ve výrobních podnicích. Personalizace produktu na základě mnoha dostupných informací o zákaznících, proměna produktu téměř ve službu a využití digitálních technologií přispěje výrazně ke změně cenových strategií ve výrobních podnicích. Článek vychází ze zdrojů sekundárního výzkumu (rešerše literatury). Cíl článku: Cílem článku je prozkoumat vliv digitálních technologií na změnu cenových strategií. Jejich exponenciální rozvoj umožňuje podnikům efektivněji nastavit ceny pro zákazníky, a to díky většímu objemu informací, které o zákaznících firma díky digitálním technologiím zjistí. Prvním průkopníkemvyužití technologií v rámci cenotvorby jsou letecké společnosti, které dnes přizpůsobují cenu konkrétnímu zákazníkovi. Dílčími cíli je pak prozkoumat, jak v budoucnu budou digitální technologie ovlivňovat podniky a jejich cenové strategie.
Cenová strategie vybraného sportovního areálu
Hrouda, Tomáš ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vrbová, Zuzana (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je porovnat současné ceny pronájmu hodin v tenisové hale s cenami stanovenými dle marketingové teorie. Teoretická část vychází z poznatků o marketingu služeb a poté se zabývá cenovou strategií a cenami obecně. Praktická část práce využívá postup pro stanovení cen produktů na příkladu tenisové haly. Doporučená cena vychází ze tří hlavních faktorů. Faktory jsou poptávka po produktu, náklady spojené s provozem tenisové haly a nejbližší konkurenti. V diplomové práci je využito dotazování, SWOT analýzy a dalších metody. V závěru praktické části je navržena nová cena, která již odpovídá výsledkům výzkumu. Kromě základní ceny pronájmu hodin v tenisové hale, jsou autorem práce navrženy další návrhy a doporučení v oblasti cen pro nadcházející sezónu.
Aplikace pro srovnávání cen produktů
Varadinek, Jakub ; Burget, Radek (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem aplikace pro automatické srovnávání cen zboží. Aplikace funguje na principu, kdy uživatel zadá vstup v podobě seznamu produktů a výstupem je seznam nabídek sledovaných prodejců pro všechny zadané produkty. Uživateli je dána možnost vytvořit si individuální nastavení pro jednotlivé webové stránky prodejců nebo využít vyhledávání na již existujících agregátorech cenových nabídek. Cílová skupina uživatelů jsou prodejci, distributoři a výrobci, kteří využijí získaná data pro sledování konkurence a vývoje cen na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.