Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Emotivní aspekty komunikace na sociální síti Facebook v kontextu války
Groschupová, Veronika ; Zápotocký, Jan (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem vyjadřováním emocí na Facebooku v kontextu války. Nejdříve vysvětluje problematiku pojmů "afekt" a "emoce" a na základě jejich definice vysvětluje, proč by neměla být zaměňována. Práce také rozebírá, jak emoce ovlivňují obsah Facebooku nebo emocionální prožívání jejích uživatelů jak při užívání, tak po něm. Také pojmenovává emoce, které lidé cítí při válce, co může jejich prožívání ovlivnit a jak je mohou politici zneužívat ve svůj prospěch. Je zde popsáno, jakými prostředky je možné vyjadřovat emoce na sociální síti Facebook a pro kontrast jsou popsány principy, díky kterým lidé vyjadřují emoce přirozeně. Zmíněna je i problematika domnělého evolučního vývoje emocí, která ačkoliv je oblíbena Paulem Ekmanem, bývá mnohými vědci zpochybňována. Praktická část práce nabízí kvalitativní výzkum založený na polostrukturovaných rozhovorech se studenty z Prahy. Na základě otevřeného kódování jsou vytvořeny čtyři teorie, které odpovídají na to, jaké je emocionální prožívání respondentů na příspěvky, které se tematicky týkají války. Také vysvětluje, jak tito studenti své prožívání zpracovávají, tedy zda na sociálních sítích zůstávají nebo se uklidní jinou činností. Zmapován je i charakter jejich reakcí a zda probíhá spíše na sociálních sítích nebo mimo ně. V neposlední řadě...
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti
Bartošíková, Bára ; Sommer, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V první teoretické části jsou popsány důležité pojmy z marketingu a tvoří teoretická rámec pro následující části. Druhá část je zaměřena na charakteristiku dané společnosti, popis její současné situace a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, marketingového a komunikačního mixu a výsledky dotazníkového průzkumu. V třetí části jsou na základě výsledků z analytické části uvedeny návrhy pro zlepšení marketingové komunikace.
Návrh nové marketingové strategie pro odvětví české autorské tvorby
Bocek, Anna
Diplomová práce se zabývá tématem české autorské tvorby módy a módních doplňků. Cílem je navržení možných marketingových doporučení pro české tvůrce. Data potřebná k analýze spotřebitelova chování a situace na trhu české autorské tvorby byla shromážděna pomocí dotazníkových šetření. Prvního – zaměřeného na spotřebitele (n=134), druhého – určeného tvůrcům (n=12). Získána data byla podrobena vhodným statistickým testům, které byly provedeny s pomocí statistického softwaru Statistica. Na základě provedené analýzy byla navržena vhodná doporučení. Ta se týkala zejména působení tvůrce na sociálních sítích, které byly shledány jako nejpodstatnější v rámci propagace tvůrce a jeho výrobků.
Vizuální identita vybraného fotbalového klubu na sociálních sítích
Mysliveček, Václav ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Vlk, Aleš (oponent)
Název: Vizuální identita vybraného fotbalového klubu na sociálních sítích Cíle: Hlavním cílem práce je vytvoření konceptu vizuální identity na sociálních sítích týmu FK Teplice. Dalším cílem je detailní rozbor prvků, z nichž se vizuální identity na sociálních sítích skládají. Třetím cílem je provedení rešerše vizuálních identit vybraných fotbalových klubů na sociálních sítích. Poslední cíl reprezentuje kontinuální pozorování vizuálního obsahu sdíleného týmem FK Teplice. Metody: V práci jsou použity metody kvalitativního výzkumu. Nejprve je použita metoda standardizovaného pozorování aplikovaná na sociální sítě týmu FK Teplice. Poté následuje kvalitativní dotazování, ve kterém respondenti prostřednictvím otevřených a uzavřených otázek hodnotí vizuální identitu týmu FK Teplice. Výsledky: Z výsledků je zřejmé, že největšími problémy vizuální identity týmu FK Teplice na sociálních sítích jsou nedostatečná hierarchizace grafických prvků, typografie, práce s volným prostorem, přílišná monotónnost grafických šablon a nedodržování doporučovaných formátů pro kanály příspěvků. Klíčová slova: Grafický design, digitální obsah, sociální sítě, český fotbal, koncept vizuální identity
Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
Krpalová, Aneta
Tato bakalářská práce zkoumá, jak influenceři v oblasti fashion působí na uživatele sociální sítě Instagram, a jak je influencer marketing vnímán cílovým publikem a influencery samotnými. Teoretická část práce je zaměřena na marketing obecně, dále na marketingovou komunikaci, sociální média a influencer marketing. Praktická část práce obsahuje kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů s vybranými influencery v oblasti fashion, kteří působí na sociální síti Instagram a kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, který je zaměřen především na uživatele sociální sítě Instagram. Na základě získaných poznatků a výsledků z teoretické a praktické části budou navržena doporučení, jakým způsobem by měl být influencer marketing prováděn, aby bylo dosaženo pozitivních výsledků.
Sharenting - nadměrné sdílení informací o dětech jejich rodiči
HLAVINKOVÁ, Anna
Bakalářská práce se zabývá tématem Sharenting - nadměrné sdílení informací o dětech jejich rodiči. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bakalářské práce je dále zpracována v pěti kapitolách, které se zabývají rizikovým chováním, rodinou, aktuálně nejvyužívanějšími sociálními sítěmi, právním pojetím sharentingu a samotným sharentingem. V praktické části jsou zmíněné cíle a hypotézy, které byly zpracovány pomocí kvantitativního typu výzkumu, technikou dotazník. Výzkumný soubor zahrnoval celkem 221 respondentů, který byl tvořen rodiči, kteří jsou aktivní na sociálních sítích a mladými lidmi (budoucími rodiči) ve věku od 18 do 26 let. Výběr respondentů byl záměrný, metodou sněhové koule. Z výsledku této bakalářské práce jsme zjistili, že rodiče znají rizika spojená se sdílením soukromých informací, fotografií, videí na internetu a sociálních sítích. Dále jsme zjistili, že rodiče tyto informace sdílejí z důvodu vytváření virtuálních rodinných alb, sdílením vzpomínek s vzdálenými příbuznými a přáteli. Rodiče se svých dětí nedotazují na schválení sdílení fotografií, videí atp. na sociálních sítích. Při vyhodnocování dotazníků jsme obdrželi různé názory od potencionálních budoucích rodičů, kteří ve většině odpovídali negativně na sdílení informací o dětech na internetu. Výsledky této bakalářské práce mohou být podkladem pro další diskusi o této problematice. Dále mohou být podnětem pro nejrůznější vzdělávací osvětové programy nejen pro rodiče, ale i širokou veřejnost
Návrh marketingového plánu Vinařství Vrítil na 5 let. Návrh v době krize
Vrátilová, Debora Marie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce "Marketingový plán vinařství Vrátil" se v teoretické části věnuje zprvu vyjmenování pojmů obsažených v textu a navazuje na teoretickou část postavenou na studiu a výběru vhodné literatury pro tvorbu strategie. Základy uvedené v teoretické části jsou dále zpracovány do praktické části. Praktická část začíná obeznámením situace na trhu, představením společnosti a jejích milníku, na které navazuje zpracování analýz. Z analýz byly vyvozeny nejdůležitější prvky pro následnou tvorbu strategie a její implementace, kde je navržen postup pro vytváření obsahu na sociálních sítích.
Digitální a tradiční komunikace módních značek na příkladu řetězce DIOR
Vašutová, Mariana ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Oukropec, Jindřich (oponent)
Bakalářská práce "Digitální a tradiční komunikace módních značek na příkladu řetězce Dior" analyzuje komunikační strategii této světově úspěšné značky. Práce má jednoduše specifikovat samotné působení značky, zejména však jejich komunikačních aktivit. Cílem je zkoumání proměn komunikačních strategií a popis nebo spíše identifikace rozdílů mezi tradiční a digitální komunikací. Záměrem je také přiblížení módně marketingové komunikace jako takové na základě deskriptivní analýzy získaných poznatků. Práce je rozdělená na teoretickou a analytickou část. Teoretická část nabízí lepší vhled a orientaci v tématu, zatímco ta analytická, opírající se o kvalitativní výzkum v podobě polo-strukturovaných rozhovorů pomáhá dojít k detailnějším závěrům. Závěry jsou odvozeny na základě deskriptivní analýzy a syntézy získaných informací a poznatků. Bakalářská studie představuje komunikaci značky Dior a má být obohacením všech dosud dostupných prací zaměřujících se na komunikaci v módním průmyslu. Přestože má Dior vybudovanou tradici a historii, v současném světě konkurence a moderních technologií se v komunikaci neobejde bez kombinace tradičních prvků s digitálními. Závěry práce naznačují, že propojení digitální a tradiční komunikace je zásadní pro oslovení v informačním světě. Závěry také posilují existující...
Marketingová komunikace vybraného sportovního klubu skrze sociální sítě
Hrdlička, Michal ; Štědroň, Jakub (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Marketingová komunikace vybraného sportovního klubu skrze sociální sítě Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace na sociálních sítích hokejového klubu SKLH Žďár nad Sázavou vytvořit komunikační plán pro sezonu 2022/2023. Tento plán povede ke správnému využití sociálních sítí, ale také k rozšíření obsahu a větší aktivaci partnerů. Metody: Pro zhodnocení současného stavu marketingové komunikace na sociálních sítích byly využity metody kvalitativního charakteru. Konkrétněji roční analýza sociálních sítí, polo strukturovaný rozhovor se správcem sociálních sítí a analýzy poskytnutých statistik ze sociálních sítí. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce je komunikační plán skrze sociální sítě hokejového klubu SKLH Žďár nad Sázavou pro sezonu 2022/2023. Nově vytvořený komunikační plán je zaměřen jak na nízkou finanční nákladnost, jelikož hokejový klub do marketingové komunikace na sociálních sítích dává minimální finanční částky, tak především na hlavní chyby, které klub v současné chvíli na sociálních sítích dělá (nerozlišuje příspěvky na Facebooku a Instagramu, monotónní obsah, nulové zapojení partnerů klubu, absence komunikace v letním období a nepoužívání hashtagu na sociální síti Instagram). V komunikačním plánu jsou popsány...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.